دفتر جدیدتان مبارک باشد! حالا میخواهید وسایل لازم برای دفتر کارتان را تامین کنید و دفترتان را از همین ابتدای کار بدون کم و کسر به پیش ببرید. برای تهیه لیست تجهیزات دفتر کار، در اولین قدم باید تعیین کنید که قرار است در دفترتان چه خدماتی را ارائه دهید و به چه نوع ابزاری نیاز دارید. به این ترتیب وسایلی را تهیه میکنید که واقعا نیاز دارید. با مبلمان پدر همراه باشید و دفتر کارتان را تجهیز کنید.
آماده برای پر کردن لیست تجهیزات دفتر کار!
«تجهیزات دفتر کار» شما به بخشهای مختلف تقسیمبندی میشوند که باید در هر بخش وسایلی را خریداری کنید که به کارتان میآید؛ نه وسایلی که فقط هزینههایتان را افزایش میدهند و در گوشهای از دفترتان خاک میخورند!
بخشی از وسایل به دکوراسیون شما اختصاص دارد، بخشی دیگر به لوازمالتحریر و لوازم روی میز مربوط میشود، دسته دیگر از وسایل مورد نیاز برای دفتر کار، لیست لوازم فناوری اداری است. اما این همه ماجرا نیست!
وسایل مربوط به آشپزخانه و وسایل نظافتی دستهای دیگر هستند که نباید آنها از قلم بیندازید. راستی از لوازم ایمنی هم غافل نشوید!
میز و صندلی و تجهیزات دکوراسیون اداری
ابتدا میرویم به سراغ وسایل بزرگی که برای راهاندازی دفتر کارتان به آنها نیاز دارید. میز و صندلی یا مبلمان اداری از وسایلی هستند که باید در انتخاب آنها بسیار دقت کنید تا در هنگام کار احساس راحتی داشته باشید و سلامتیتان به خطر نیفتد.
مبلمان اداری مورد نیاز برای دفتر کار عبارت هستند از:
- میز اداری (میز مدیریتی و میز کارمندی)
- صندلی اداری (صندلی مدیریتی و صندلی کارمندی)
- میز کنفرانس
- صندلی انتظار
- مبل اداری
- میز جلو مبلی
- کتابخانه
- کمد اداری
خرید و قیمت انواع صندلی اداری و میز مدیریت به قیمت مناسب
لوازمالتحریر و لوازم اداری رومیزی
بریم سراغ خردهریزها! لوازمالتحریر از وسایل مورد نیاز برای دفتر کار یا تجهیزات دفتر کار هستند که باید با تهیه آنها خیالتان را از آماده بودن تجهیزات نوشتاری راحت کنید.
همچنین به برخی از وسایل روی میز اداری خود نیاز دارید که در این بخش به آنها اشاره میکنیم.
- خودکار
- مداد
- پاککن
- مدادتراش
- لاک غلطگیر
- ست رومیزی
- پوشه
- دستگاه پانچ
- دستگاه منگنه
- سوزن منگنه
- پونز
- ماژیک
- قیچی
- چسب شیشهای
- جاچسبی
- ماشین حساب
- کاغذ یادداشت
- ماژیک وایتبرد
- تخته پاک کن
- گیره پوشه
- تقویم
- برگه A4
- زیرمانیتوری
- دفترچه یادداشت
- ارگنایزر یا نظمدهنده میز
- زیرپایی
- سطل زباله اداری
(البته دو مورد آخر زیر میز به کارتان میآیند نه روی میز!)
لیست لوازم فناوری اداری
لوازم فناوری از دیگر تجهیزات دفتر کار است که با توجه به نیاز کسب و کارهای مختلف به تکنولوژی و دنیای دیجیتال از ملزومات اداری مهم محسوب می شود. منظور از لوازم فناوری اداری آن دسته از وسایل الکترونیکی و ارتباطی است که برای ارائه خدمات مربوط به کسب و کار خود به آن نیاز پیدا کنید.
ماشینهای اداری نیز بخشی از لوازم فناوری اداری محسوب میشوند که آنها را به صورت جداگانه مورد معرفی قرار میدهیم.
- سیستم کامپیوتری
- لپ تاپ
- تبلت
- مودم
- گوشی تلفن
- اسپیکر
- فلش مموری
- هارد اکسترنال
- دستگاه محافظ وسایل برقی
- ویدئو پروژکتور
ماشینهای اداری، از تجهیزات دفتر کار
ماشینهای اداری از جمله وسایلی هستند که شاید برخی از دفترها به آنها نیاز نداشته باشند. مثلا دفاتری که مرتبط با کسب و کارهای آنلاین هستند، شاید خیلی به ماشینهای اداری نیاز پیدا نکنند. لیست ماشینهای اداری مورد نیاز برای دفتر کار عبارت هستند از:
- پرینتر
- اسکنر
- دستگاه کپی
- دستگاه فکس
قیمت و خرید صندلی انتظار قیمت مناسب برای دفتر کارتان
لیست لوازم دیواری دفتر کار!
بعضی از تجهیزات دفتر کار روی دیوار قرار میگیرند که بعضی از آنها ار نظر ظاهری به کار میآیند و بعضی دیگر، از جهاتی دیگر کارتان را راه میاندازند. برخی از وسایل دیواری مورد نیاز برای دفتر کارتان عبارت هستند از:
- پرده
- وایت برد
- ساعت دیواری
- کاغذ دیواری
- پوستر دیواری
- تابلو
- آینه
- تزئینات دیواری
- صندوق پیشنهادات و انتقادات
- تابلوی اعلانات
لوازم ایمنی دفتر کار
حالا که دارید تجهیزات خود را کامل میکنید، نباید از تجهیزات ایمنی غافل شوید تا بتوانید در شرایط خاص، از جان و مالتان محافظت کنید. در ادامه به برخی از این تجهیزات اشاره شده است:
- کپسول آتشنشانی
- چراغ قوه
- جعبه کمکهای اولیه
- مخروطهای ایمنی
- جعبه خطرات زیستی
- سیستم هشدار آتشسوزی
- حسگر هشداردهنده مونوکسید کربن
خرید و قیمت مبلمان اداری ارزان از فروشگاه مبلمان پدر
وسایل آشپزخانه و وسایل بهداشتی، از ملزومات دفتر کار
حالا که حواستان به بخشهای مختلف دفترتان است، آشپزخانه را نادیده نگیرید. برای اینکه دفترتان آشپزخانهای مجهز داشته باشد که پاسخگوی نیازهایتان باشد، باید همین ابتدای کار نیازهایتان را در نظر بگیرید و لوازم مورد نیاز را تهیه کنید.
همچنین برای اینکه دفتری تمیز داشته باشید، باید فکر لوازم بهداشتی هم باشید. برخی از وسایل آشپزخانه و همچنین لوازم بهداشتی مورد نیاز برای دفتر شما عبارت هستند از:
- اجاق گاز
- یخچال
- کتری و قوری
- ظروف غذاخوری
- سفره
- دستمال کاغذی
- دستکش
- مایع ظرفشویی
- مایع دستشویی
- طی جمعکننده آب
- مواد ضدعفونیکننده
- سطل زباله (به تفکیک زبالهها)
- جارو و خاکانداز
- سطل زباله
- کیسه زباله (ترجیحا کیسههای سازگار با محیط زیست)
سخن آخر
این هم از «لیست تجهیزات دفتر کار»! البته میتوان برخی از وسایل را به این فهرست اضافه کرد. البته شاید برخی از این وسایل هم به کارتان نیاید و آنها را از لیست خریدتان حذف کنید.
برای تهیه انواع مبلمان اداری مورد نیاز برای دفتر کارتان میتوانید فروشگاه مبلمان اداری پدر را انتخاب کنید و بخش زیادی از مسیر تجهیز دفترتان را پیش بروید. فروشگاه پدر انواع میز و صندلی اداری شامل میزها و صندلیهای مدیریتی و کارمندی، صندلی انتظار، مبل اداری، کمد فلری اداری و انواع مبلمان اداری را عرضه میکند.