قابل توجه مشتریان گرامی، زمان تحویل محصولات سفارشی بین 8 الی 12 روز کاری می باشد. جهت هماهنگی با واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

02537229433

وبلاگ

خرید مبلمان اداری

نکات مهم قبل از خرید مبلمان اداری

خرید مبلمان اداری یکی از جذاب‌ترین و در عین حال سخت‌ترین مراحل خرید تجهیزات دفتر کار است. کارمندان روزانه ساعات زیادی را در اداره و محل کار مشغول کار و فعالیت هستند. بنابراین جو و محیط کار باید به گونه‌ای باشد که کارکنان حس راحتی و نشاط داشته باشند؛ کمتر خسته شوند و با انگیزه بالا و توجه بیشتری مشغول فعالیت خود شوند. تجهیزات اداری از مبلمان اداری تا صندلی انتظار اگر به درستی خریداری شود و به درستی چیده شود حس خوبی را به کارکنان و ارباب رجوع منتقل می‌کند. بالعکس اگر از تجهیزات اداری نامناسب استفاده شود و در چیدمان از اصول خاصی پیروی نشود محیط کار به محیطی کسل‌کننده و دلگیر تبدیل می‌شود که افراد دوست دارند هر لحظه از آنجا فرار کنند.

در این مقاله قصد داریم نکاتی را در خصوص خرید مبلمان اداری مناسب بیان کنیم. تا اگر قصد خرید چنین تجهیزاتی را برای دفتر کار خود دارید دچار سردرگمی نشوید. در مبل پدر با ما همراه باشید.

 

سبک‌های مختلف در مبلمان اداری

برای انتخاب و خرید مبلمان اداری خوب بهتر است ابتدا با سبک‌های مختلف آن آشنا شوید. سبک‌های مختلف مبلمان اداری شامل مبلمان اداری کلاسیک، مبلمان اداری مدرن و مبلمان اداری کلاسیک مدرن اشاره کرد.

مبلمان اداری کلاسیک

اگر قصد خرید مبلمان اداری کلاسیک را دارید باید شما را تحسین کنیم. این دسته از مبلمان اداری طرفداران زیادی دارد. همچنین برای بعضی شغل‌ها و شرکت‌ها لازمه‌ای برای جذب مشتریان و جلب اعتماد آنها است.

مبلمان اداری

مبلمان اداری مدرن

از ویژگی‌های مبلمان مدرن بالا بردن راندمان کاری کارکنان و بهره‌وری شرکت است، البته اگر به درستی انتخاب شود. اگر در خرید مبلمان اداری مدرن دقت کنید محیط کار شیک، جذاب، دلنشین و منحصر به فردی را برای خود ایجاد خواهید کرد.

مبلمان اداری کلاسیک مدرن

خرید مبلمان اداری کلاسیک مدرن برای ساختن محیطی کلاسیک مدرن مناسب است. قرار دادن دو آیتم کلاسیک و مدرن در کنار هم، هم کار سختی است و هم جذابیت دارد. چرا که مشتریان با سلیقه‌های مختلف را جذب خود می‌کند.

 

خرید مبلمان اداری بر اساس فعالیت شرکت

در انتخاب مبلمان اداری باید سعی کنید آن را متناسب با فعالیت شرکت خود انتخاب کنید. مشتریان همیشه علاوه بر کیفیت کار شما، به دیزاین و محیط کاری شما هم توجه می‌کنند. چرا که دیزاین شرکت، همان چیزی است که در نگاه اول نظر مشتریان را به خود جلب می‌کند. اگر دیزاین و طراحی داخلی شرکت به گونه‌ای با محتوای شرکت سازگار باشد، چیدمان مبلمان اداری دلنشین باشد و رنگ‌بندی‌ها با هم سازگار باشند حس خوبی به مشتری القا می‌شود و برداشتش از شما و شرکت برداشت خوبی خواهد بود.

پس دقت داشته باشید که در هنگام خرید مبلمان اداری خوب به تناسب آن با نوع فعالیت شرکت توجه کنید. مثلاً اگر شرکت شما یک شرکت نرم‌افزاری است بهتر است از سبک مدرن مبلمان اداری استفاده کنید.

مبل اداری

 

راهنمای خرید مبلمان اداری مناسب

فضای موجود

قبل از هر اقدامی برای خرید باید فضای محل کارتان را بسنجید. اینکه فضای کافی برای قرار دادن مبلمان اداری دقیقاً چقدر است. و چه تعداد مبلمان و صندلی و میز در آن فضای خالی جای می‌گیرد؟

بودجه

در خرید مبلمان اداری مناسب باید حتماً بودجه را مد نظر داشت. چرا که انواع مبلمان اداری با قیمت‌های مختلفی در تولیدی‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی به فروش می‌رسد. مسلّم است که محصولات باکیفیت‌تر قیمت بالاتری دارند. اما همیشه اینطور نیست. پس بهتر است از برندهای معتبر خریداری کنید تا خیالتان بابت هزینه‌ای که می‌پردازید راحت باشد.

خدمات پس از فروش

اگر به خدمات پس از فروش دقت نکنید ممکن است با مشکل مواجه شوید. گاهی در هنگام خرید مبلمان اداری مناسب، ممکن است کیفیت پایین محصول باعث خرابی سریع آن شود. بنابراین با گارانتی خرید کنید تا خیالتان از این لحاظ راحت شود. با داشتن خدمات پس از فروش دیگر لازم نیست هزینه چیزی را بپردازید که خودتان در خراب شدن آن نقشی نداشتید.

پارچه‌های مبلمان اداری

سعی کنید در هنگام خرید مبلمان اداری، پارچه‌هایی را انتخاب کنید که هوا در آن جریان داشته باشد. بعضی پارچه‌های مبلمان به گونه‌ای هستند که بعد از چند ساعت استفاده عرق می‌کنند. همچنین بعضی پارچه‌ها خیلی زود فرسوده و پوسته پوسته می‌شوند. بنابراین قبل از توجه به ظاهر و رنگ شکیل پارچه مبلمان به جنس و کیفیت آن توجه کنید.

راحتی

راحتی مبلمان اداری مسئله بسیار مهمی در خرید است. چرا که اولین دلیل خرید این تجهیزات برای کارکنان و مشتریان، القاء کردن حس راحتی به آنها است. سعی کنید در هنگام خرید مبلمان اداری سازگاری آن را با ارگونومی بدن در نظر بگیرید تا کارکنان از نشستن طولانی مدت بر روی آن خسته نشوند و ناراحتی‌های مختلف مثل کمردرد، زانو درد و… به سراغ‌شان نیاید.

صندلی انتظار شیک

متریال مبلمان اداری

باید در هنگام خرید هر گونه تجهیزات اداری به متریال آن توجه داشته باشید. بعضی متریال‌ها به سختی تمیز می‌شوند و در عین حال زود کثیف و چرک می‌شوند. در این صورت حتی اگر زیبا باشند و زیبا چیده شده باشند باز هم ظاهر کثیف و آلوده را به چشم افراد می‌آورند. بنابراین در هنگام خرید تجهیزات اداری در کنار دیگر نکات، به متریال هم توجه ویژه داشته باشید.

توجه به رنگ و ظاهر مبلمان

قبل از اقدام به خرید لازم است که دفتر کار خود را به خوبی بررسی کنید. دقت کنید که دکوراسیون شرکت شما با چه رنگی متناسب است. وقتی قرار است هزینه کنید پس بهتر است چیزی را انتخاب کنید که هارمونی خوبی با محیط شرکت شما داشته باشد. هیچگاه رنگ‌هایی را انتخاب نکنید که با یکدیگر همخوانی ندارند. بعضی‌ افراد ممکن است برای خرید مبلمان اداری هزینه بالایی را بپردازند اما به ظاهر و رنگ آن توجه خاصی نکنند. در این صورت حتی اگر آن مبلمان با سبک خاصی در شرکت چیده شوند باز هم جذابیت زیادی نخواهند داشت.

توجه به نظر کارمندان

در انتخاب مبلمان اداری مخصوصاً در انتخاب سبک و رنگ آن نظر کارکنان را هم جویا شوید. چرا که آنها قرار است ساعت‌ها روی آن بنشینند و به کار و مسئولیت خود مشغول شوند. هدف از خرید راحتی کارکنان است پس نظر آنها بسیار مهم است.

خرید از تولید کننده

همیشه از جایی خرید کنید که تنوع بالایی از محصول را داشته باشد. در عین حال بهتر است که خودش تولیدکننده باشد. خرید کردن مستقیم از تولیدکننده باعث کاهش در هزینه می‌شود. همچنین با خرید از تولیدکننده احتمال گارانتی داشتن محصول هم بالا است. وقتی قرار است برای این تجهیزات هزینه بالایی پرداخت کنید پس خوب است که خدمات پس از فروش آن، خیالتان را راحت کند. تولیدکنندگان معتبر حتماً خدمات پس از فروش به شما ارائه خواهند داد.

تجهیزات اداری

جمع بندی

خرید مبلمان اداری از اقداماتی است که قبل از تأسیس دفتر کار جدید باید آن را مد نظر داشت. توجه به نکات قبل از خرید به شما کمک خواهد کرد که خرید بهتری داشته باشید. اندازه آن را متناسب با فضای اداری خود انتخاب کنید. متناسب با شغل و نوع کارتان سبک خاصی را در هنگام خرید در نظر بگیرید. متریال خوب و باکیفیت خریداری کنید. زیبایی و تناسب رنگ را در خرید مد نظر قرار دهید. از تولیدی‌های معتبر خرید کنید تا از خدمات پس از فروش خیالتان راحت شود. در آخر اینکه هیچگاه کیفیت را فدای هزینه پایین نکنید.

-10%
میز مدیریتی الماس
25,000,000
22,500,000
تومان
-9%
کمد فلزی 12 درب
5,800,000
5,250,000
تومان
-4%
4,900,000
4,690,000
تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
سبد خرید
در خرید های خود با استفاده از کد تخفیف moblepedar خریدی لذت بخش تجربه کنید.
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
[sc_embed_player fileurl="https://ups.music-fa.com/tagdl/6e41/Goroh%20Rastak%20-%20Sornaye%20Nowrouz%20(320).mp3"]