قابل توجه مشتریان گرامی، زمان تحویل محصولات سفارشی بین 8 الی 12 روز کاری می باشد. جهت هماهنگی با واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

02537229433

وبلاگ

خرید کمد فلزی رختکن

دلایل انتخاب کمد فلزی رختکن برای باشگاه

خرید کمد فلزی رختکن یکی از اولین اقداماتی است که برای یک باشگاه، استخر و انواع ورزشگاه‌ها باید صورت بگیرد. کمد فلزی کاربردهای زیادی دارد و از آنجایی که جنس خوب و مقاومت بالایی دارد بهترین گزینه برای استفاده در باشگاه‌ها محسوب می‌شود. باشگاه محلی برای ورزش است. افراد مختلف روزانه به آنجا می‌آیند و هر کدام وسایل مختلفی از جمله لباس ورزشی، وسایل مختلف ورزشی، گوشی موبایل، ساعت و… همراهشان است. امنیت و حفظ سلامت این وسایل برای ورزشکاران مهم است. بنابراین باید در هر باشگاهی وسیله‌ای برای نگه‌داری وسایل ورزشکاران فراهم شود. در این صورت چه چیزی بهتر از خرید کمد مناسب برای باشگاه؟

کمدها در انواع و اقسام مختلف در بازار و انواع فروشگاه‌های اینترنتی به فروش می‌رسند. خرید کمد مناسب ورزشگاه کار چندان سختی نیست. اما سؤالی که مطرح می‌شود این است که کدام جنس کمد برای باشگاه‌ها مناسب‌تر است؟ در این مقاله قصد داریم دلایل کافی برای خرید کمد فلزی رختکن  برای باشگاه را معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

 

زیبایی

کمد وسیله‌ای برای نظم بخشیدن است. هرجایی که منظم و مرتب باشد زیبا و دلنشین است. خرید کمد فلزی رختکن می‌تواند نظم فوق‌العاده‌ای به باشگاه ببخشد. از طرفی از آنجایی که کمدهای رختکن باشگاهی در طرح‌ها، رنگ‌ها و اندازه‌های مختلفی توسط تولیدکننده‌ها ساخته می‌شوند می‌توانند محیطی لوکس و ایده‌آل را برای باشگاه فراهم کنند. طیف رنگی جذاب کمد فلزی رختکن باشگاهی باعث می‌شود فضای باشگاه زیبا و جذاب شود حتی اگر یک باشگاه ساده باشد. همچنین می‌توانید متناسب با برند باشگاه‌تان رنگ دلخواهی برای کمد رختکن انتخاب کنید، حتی می‌توانید خودتان کمد را همان رنگی که می‌خواهید رنگ‌آمیزی کنید.

کمد فلزی از آنجایی که در کارگاه‌ها ساخته و طراحی می‌شوند خیلی راحت سفارشی‌سازی می‌شوند. شما می‌توانید متناسب با نیازتان رنگ، تعداد طبقه، ابعاد و نوع قفسه‌ها را سفارش دهید تا همان‌چیزی که مورد نیازتان است را تحویل بگیرید. طیف رنگی متفاوت، داشتن قفسه‌های فلزی مشبک با سوراخ‌های استاندارد ظاهر جذابی به باشگاه می‌دهد و احساس خوبی را به ورزشکاران منتقل می‌کند. از این رو خرید کمد فلزی رختکن برای باشگاه ایده بسیار خوبی است.

کمد رختکن آبی

انتقال جریان هوا

با خرید کمد فلزی رختکن در باشگاه جریان هوا را به داخل کمد و وسایل ورزشکاران منتقل کنید. قفسه‌های کمد رختکن دارای دریچه‌هایی است که جریان هوا را به سادگی درون قفسه‌ها حفظ می کند. بنابراین کمدهای رختکن مشبک از انتشار بوی نامطبوع در سالن جلوگیری می‌کند. بنابراین لباس‌ها و سایر وسایل داخل آن حتی اگر رطوبت داشته باشند بوی بد و نامطبوع نمی‌گیرند. این امر هم باعث سلامت کمد و طول عمر آن می‌شود و هم باعث حفظ سلامت و نظافت لباس ورزشکاران می‌‌شود. دریچه‌های روی اینگونه کمدها به شکل مجموعه‌ای از لت‌های زاویه‌دار به سمت بالا و یا پایین است. البته در بعضی از انواع کمدهای رختکن این دریچه‌ها به شکل ردیف‌های موازی از سوراخ‌های کوچک مستطیلی و یا مربعی است.

 

ایجاد فضای مناسب با خرید کمد فلزی رختکن

کمد‌های رختکن باشگاهی در رنگ‌ها و ابعاد مختلف مجهز به قفل‌های هوشمند و غیر هوشمند هستند. این قفل‌ها فضای مناسبی را برای نگه‌داری وسایل و تجهیزات ورزشکاران فراهم می‌کنند. برای قرار دادن لباس ورزشکاران داخل کمد و قفسه‌ها می‌توان از سبدهای پلاستیکی استفاده کرد. این سبدها به خوبی داخل کمد جای می‌گیرند و باعث نظم داخل کمد می‌شوند. همچنین داخل هر قفسه کمد رختکن باشگاهی، میله‌ای برای آویزان کردن لباس‌ها گذاشته شده است. این ویژگی باعث می‌شود ورزشکاران بتوانند لباس‌های خود را داخل قفسه‌های مخصوص به خود آویزان کنند. آویزان کردن لباس هم از چروک شدن آنها جلوگیری می‌کند و هم سلامت لباس را حفظ می‌کند. اینگونه کمدها حتی جای مناسبی برای قرار دادن وسایل ورزشکاران مثل توپ ، راکت و سایر وسایل فراهم کرده است. بنابراین خرید کمد فلزی رختکن برای باشگاه می‌تواند گزینه‌ای عالی برای ورزشکاران باشد.

کمد رختکن فلزی

 

حفظ حریم شخصی و امنیت وسایل ورزشکاران

خرید کمد فلزی رختکن برای ورزشکاران در باشگاه فضای زیادی را برای نگهداری وسایل آنها فراهم می‌کند. هر کسی می‌تواند یک قفسه از کمد را در اختیار داشته باشد. سیستم قفل و کلید کمد رختکن باعث می‌شود هر کسی یک حریم شخصی داشته باشد، وسایل خود را در قفسه مربوط به خود بگذارد و در آن را با کلید قفل نماید. کلید نزد خودش می‌ماند؛ از این طریق از امنیت وسایل شخصی‌اش خیالش راحت می‌شود. قفل کمد رختکن با دستورالعمل‌های مونتاژشده متصل می‌شود، بنابراین مونتاژ کمد رختکن ساده و سریع انجام می‌شود.

همچنین از آنجایی که اینگونه کمدها مقاومت بالایی دارند در برابر حوادث گوناگون مثل سیل، زلزله، آتش‌سوزی و غیره از وسایل به خوبی محافظت می‌کند. باشگاهی که کمد رختکن باشگاهی دارد محیطی امن و قابل اطمینان برای ورزشکاران است. یک ورزشکار در باشگاهی که اقدام به خرید کمد فلزی رختکن کرده است حس امنیت دارد. سرقت در اینگونه باشگاه‌ها بسیار کم اتفاق می‌افتد؛ امکان به هم ریختگی وسایل بسیار کم می‌شود و رعایت مسائل بهداشتی در این باشگاه‌ها به حداکثر می‌رسد.

کمد رختکن باشگاهی

مقاومت و طول عمر بالای کمد

با خرید کمد فلزی رختکن برای باشگاه خیالتان بابت طول عمر آن راحت باشد. اینگونه کمدها از فلزهایی با کیفیت بسیار بالا ساخته شده‌اند، بنابراین استحکام و دوام آنها تضمین‌شده است. اینگونه کمدها نسبت به سایر انواع کمدهای رختکن سبک هستند. بنابراین جابه‌جایی آنها کار چندان سختی نیست. در هنگام جابه‌جایی نگران آسیب‌پذیری کمد رختکن نباشید. چرا که این محصول در برابر ضربه و فشار مقاومت خوبی دارد. قفسه‌های اینگونه کمدها معمولاً به خوبی بسته‌بندی می‌شوند. همین امر هم کار جابه‌جایی را آسان‌تر می‌کند.

در ساخت کمد رختکن باشگاهی از روکش ضد زنگ استفاده می‌شود. این روکش همان‌طور که از نامش مشخص است از زنگ‌زدگی کمد محافظت می‌کند. همچنین خراشیدگی را هم به حداقل می‌رساند.

کمدهای فلزی قابلیت مونتاژ آسانی دارند. ساختار مونتاژشده  کمدها پایداری آنها را زیاد می‌کند. پوشش کمدهای رختکن فلزی با پودر اپوکسی پلی استر است. همین پوشش تمایز زیادی را بین این کمد با سایر انواع کمدها ایجاد می‌کند. این پودر باعث می‌شود کمد حتی در آتش‌سوزی‌های سهمگین سالم و سلامت بماند و آسیبی به آن وارد نشود. بنابراین خرید کمد فلزی رختکن برای باشگاه کاری بسیار عاقلانه است.

 

جمع‌بندی

اگر اقدام به خرید کمد فلزی رختکن برای باشگاه و ورزشگاه خود کردید و به هر دلیلی از دوام و استحکام آن ناراضی بودید می‌توانید قطعات آن را با انواع پیکربندی‌های مجدداً بازسازی کنید. در این نوع کمدها از مکانیسم قفل هوشمند یا الکترونیکی استفاده شده است. امنیت و حفظ حریم شخصی از بهترین خصوصیات اینگونه محصول است. از آنجایی که ورزشگاه‌ها و استخرها محیط‌های مرطوبی است استفاده از اینگونه کمدها نسبت به سایر انواع کمد به شدت پیشنهاد می شد. چرا که در برابر رطوبت مقاوم هستند. زیبایی، اندازه مناسب، مقاومت، حفظ امنیت و حریم شخصی دلایل کافی برای خرید کمد فلزی رختکن برای باشگاه‌ها است.

 

-10%
میز مدیریتی الماس
25,000,000
22,500,000
تومان
-9%
کمد فلزی 12 درب
5,800,000
5,250,000
تومان
-4%
4,900,000
4,690,000
تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
سبد خرید
در خرید های خود با استفاده از کد تخفیف moblepedar خریدی لذت بخش تجربه کنید.
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
[sc_embed_player fileurl="https://ups.music-fa.com/tagdl/6e41/Goroh%20Rastak%20-%20Sornaye%20Nowrouz%20(320).mp3"]