قابل توجه مشتریان گرامی، زمان تحویل محصولات سفارشی بین 8 الی 12 روز کاری می باشد. جهت هماهنگی با واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

02537229433

وبلاگ

انواع صندلی انتظار

معرفی انواع صندلی انتظار شیک و مناسب

انواع فعالیت‌ها در اداره‌­ها، مطب‌­ها، مؤسسات و شرکت‌ها با وسایل کاری و تجهیزات امکان­‌پذیر است. در این میان یکی از ضروری­‌ترین لوازم محیط کاری هر اداره‌ای، انواع صندلی انتظار آن می‌­باشد. برای خرید صندلی انتظار ابتدا بایستی بتوان آن را تعریف نمود. همچنین باید دانست که ویژگی‌­های صندلی انتظار چیست و چه کاربردهایی دارد؟ اهمیت و کاربرد صندلی انتظار در اداره‌­ها نیز باید مشخص شود.

همچنین این سوال به ذهن می­رسد که این نوع صندلی در چه فضاهایی به کار می­‌رود؟ یا مهمترین نکات در انتخاب صندلی انتظار کنفرانس یا هر اداره‌ای چیست؟ بهترین صندلی‌های انتظار استاندارد چگونه باید باشد؟

در اینجا به معرفی انواع صندلی انتظار از جمله؛ صندلی انتظار شیک، صندلی انتظار آرایشگاه، صندلی انتظار تکی اشاره می­‌کنیم. با ما همراه باشید.

 

تعریف صندلی انتظار

به صندلی‌هایی که در مکان‌های مختلف برای منتظر ماندن مراجعین و مشتری در مکان‌های عمومی قرار می‌گیرد، صندلی انتظار گفته می‌شود. مهم‌ترین ویژگی صندلی انتظار، راحتی و زیبایی آن است تا مراجعه ‌کننده احساس خستگی کمتری کند.

 

اهمیت و کاربرد انواع صندلی انتظار در اداره

انواع صندلی انتظار با توجه به اسمش یکی از مهم‌ترین محصولات مبلمان اداری در هر مجموعه‌ی کاری است. از دلایل اهمیت صندلی اداری، کاربرد آن است. کاربرد صندلی انتظار، برای کسانی است که نیازمند هستند، مدتی را به انتظار بگذرانند. این انتظارها ممکن است ساعت‌ها به طول بینجامد برای همین باید محیط مناسبی را برای اشخاصی که در انتظار هستند، فراهم آورد.

از انواع صندلی انتظار در مکان‌های مختلفی استفاده می‌شود. از صندلی اداری در بانک‌ها، بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها، فرودگاه‌ها، راه‌آهن، مترو، مراکز خرید، ترمینال‌های مسافربری، سالن انتظار ادارات و شرکت‌ها، مدارس و مؤسسات آموزشی و مراکز دانشگاهی و … استفاده می‌شود.

صندلی‌های انتظار دارای مدل‌های متفاوتی هستند، جنس آن‌ها، روکش صندلی و حتی جنس اسکلت صندلی‌ها با هم متفاوت است.

بعضی از صندلی‌های انتظار دارای سبد است که وجود سبد زیر می‌تواند کمک خوبی باشد برای قرار دادن وسایلی که همراه شخص است. همچنین در کنار بعضی از صندلی‌های انتظار، میز کوچکی قرار دارد که این میز کوچک می‌تواند فضای مناسبی برای شخص باشد تا وسائل شخصی را که به همراه دارد، در آن قرار دهد.

از روکش‌هایی که برای صندلی انتظار مورد استفاده قرار می‌گیرد، می‌توان روکش‌های پلاستیکی، پارچه‌ای، چرم و … را نام برد که این روکش‌ها بستگی به مدل و سبک صندلی دارد.

پایه‌ی صندلی‌های انتظار ثابت است و این مدل صندلی‌ها به صورت متحرک تولید نمی‌شوند.

دفتر کار باز

انواع صندلی انتظار

انواع صندلی انتظار برای کسانی که کارهای اداری زیادی انجام می‌دهند، نامی آشناست. این کالا انجام کارهای اداری را حداقل برای لحظاتی آسان می کند و دارای انواع مختلفی است که در اینجا به موارد مهم و کاربردی پرداخته می‌شود:

1- صندلی انتظار مبلی

مناسب فضای بزرگ در سالن انتظار شرکت‌های بزرگ و مشاغل لاکچری و شیک است.

صندلی انتظار مبلی

2- صندلی انتظار پلاستیکی

این نوع صندلی چون مقرون به‌صرفه و نسبتا با دوام است در انواع محیط‌ها، بیشتر از مابقی مدل‌های صندلی انتظار طرفدار دارد. همچنین به علت تنوع رنگ‌بندی زیاد، می‌تواند عامل بهتری برای هماهنگی و ست کردن با فضای مورد نظر باشد. در کل از میان انواع صندلی انتظار، این مدل مناسب مکان‌های فانتزی و کودکانه است.

صندلی انتظار پلاستیکی

 

3- صندلی انتظار وینیلی

نوعی از صندلی اداری است که بیشتر در مطب‌ یا بیمارستان‌ها کاربرد دارد و استفاده می‌شود. چون جنسی که دارد در مقابل لکه، باکتری و میکروب‌ها مقاوم است و می‌توان به‌راحتی آن را تمیز کرد.

صندلی انتظار صورتی

4- صندلی انتظار شیک و ویژگی‌های آن

مواد اولیه به‌کار رفته در ساخت یک محصول، نقش تعیین‌کننده‌ای در کیفیت آن کالا ایفا خواهد کرد. در مکان‌های پر رفت‌وآمد این مدل از صندلی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین باید در برابر استفاده مستمر و طولانی دوام و کیفیت خود را حفظ کنند. روکش هم بسیار مهم است نباید در طی استفاده دراز مدت آسیب ببینند یا تغییر رنگ بدهند.

نتیجه اینکه هرچه کیفیت مواد اولیه انواع صندلی انتظار بالاتر باشد صندلی انتظار شیک و گران‌قیمت‌تری تهیه خواهید کرد.

صندلی انتظار شیک

5- صندلی انتظار آرایشگاه زنانه

در سالن های آرایشگری زنانه، به ظاهر و دکوراسیون توجه بیشتری می شود. خانم ها معمولاً دقیق هستند و برای آنها زیبایی طرح و رنگ اکسسوری‌ها در سالن از اهمیت بالایی برخوردار است.

انواع صندلی انتظار مورد استفاده در سالن آرایشگری زنانه علاوه بر ارگونومی استاندارد، باید زیبایی فوق العاده ای داشته باشد. رنگ های شاد می توانند گزینه مناسبی برای چنین مکان هایی باشند.

انتخاب یک آرایشگاه خوب، موانعی هم به همراه دارد. زمانی که شما یک آرایشگاه خوب را انتخاب می کنید، مسلما افراد زیادی در آن آرایشگاه هستند و آرایشگاه شلوغ است. در این مواقع باید صندلی در آرایشگاه باشد که مشتریان بر روی آن بنشینند تا احساس خستگی نکنند و حس نارضایتی به سراغ آن ها نیاید. صندلی انتظار آرایشگاهی یک محصول مورد نیاز برای تک تک آرایشگاه ها است. این محصول می تواند به کیفیت کار شما در آرایشگاه بیفزاید.

صندلی انتظار سالن آرایشگاه

6- صندلی انتظار فرودگاهی

صندلی فرودگاهی دسته ای از انواع صندلی انتظار است که برای مسافران و همراهان آن‌ها در قسمت های مختلف تعبیه می شود. نکته جالب اینکه با وجود پسوند فرودگاهی که روی این صندلی‌ها وجود دارد، صندلی انتظار فرودگاهی در بیمارستان، اتوبوس، کلینیک، اتاق انتظار مطب‌ها، مدارس، ترمینال ها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. از آن جایی که از حجم زیادی از این صندلی ها در فرودگاه مورد استفاده قرار می گیرد، آن ها را با عنوان صندلی فرودگاهی می شناسیم.

در ساخت این صندلی‌ها، فلز کار شده است. صندلی‌هایی با بدنه ای تمام فلزی که بسته به نوع و محل استفاده از آن، روی قسمت نشیمن چرم یا فوم ابری به کار رفته است. نکته ای که در طراحی این صندلی‌ها اهمیت دارد، با وجودی که نرمی صندلی های دیگر را ندارد، این است که باید به گونه ای راحت طراحی شده باشد که مسافران و کاربران برای انتظار و نشستن طولانی مدت روی آن دچار مشکل نشوند.

نکته ای که در خرید انواع صندلی انتظار فرودگاهی باید به آن توجه داشت، ظرفیت آن است. صندلی های انتظار فرودگاهی با ظرفیت 2 نفره، سه نفره و چهار نفره تولید می شوند. با توجه به اینکه قصد دارید در چه جایی از آن استفاده کنید، این ظرفیت متفاوت است. شیب صندلی، زاویه نشیمنگاه، جنس صندلی و … از جمله مواردی است که در طراحی استاندارد یا غیر استاندارد یک صندلی لحاظ می شود.

صندلی انتظار فرودگاه

-10%
میز مدیریتی الماس
25,000,000
22,500,000
تومان
-9%
کمد فلزی 12 درب
5,800,000
5,250,000
تومان
-9%
5,200,000
4,750,000
تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
سبد خرید
در خرید های خود با استفاده از کد تخفیف moblepedar خریدی لذت بخش تجربه کنید.
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
[sc_embed_player fileurl="https://ups.music-fa.com/tagdl/6e41/Goroh%20Rastak%20-%20Sornaye%20Nowrouz%20(320).mp3"]