قابل توجه مشتریان گرامی، زمان تحویل محصولات سفارشی بین 8 الی 12 روز کاری می باشد. جهت هماهنگی با واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

02537229433

وبلاگ

خرید بهترین صندلی کامپیوتر

ویژگی های بهترین میز کامپیوتر بازار [قسمت1]

بهترین میز کامپیوتر الزاما محدود به یک میز یا یک مدل خاص نمی‌شود. بلکه در هر مدل بهترین‌هایی وجود دارد. زمان انتخاب میز کارمندی یا میز کامپیوتر نکته مهم توجه به نیاز شماست. صندلی، میز استاندارد و پایه‌های مانیتور و مانند آن جزو پیش نیازهایی هستند که در کنار میز کامپیوتر بسیار باید به آنها دقت کرد.

و در عین حال که میز کامپیوتر باید استاندارد و طبی باشد، پیش نیازها نیز در کنار آن باید از اصول استانداردی برخوردار باشند. تا بدن به طور عادی در حالت ارگونومیک قرار بگیرد و دچار آسیب نشود.

فروش بهترین میز کامپیوتر

راهنمای خرید بهترین میز کامپیوتر

اگر به این موضوع فکر می‌کنید که یک میز کامپیوتر طبی و استاندارد برای خود بخرید حتماً مشاهده خواهید کرد، میزهای کامپیوتر در مدل‌ها و انواع متنوعی عرضه می‌شوند. تا هر شخص به تناسب نیاز و فضایی که دارد از آنها بهره بگیرد. شما هم می‌توانید با توجه به سلیقه و بودجه خود و همچنین نیازتان بهترین میز کامپیوتر را انتخاب کنید. و در انتخاب میزهای کامپیوتر به موارد زیر دقت کنید.

انواع میزهای کامپیوتر

  • میز کامپیوتر ساده و مستطیلی

    برای انتخاب بهترین میز کامپیوتر لازم است انواع آن ها را خوب بشناسیم . اولین و ساده‌ترین نوع ، میزهای مستطیلی هستند. شما می‌توانید این مدل میزها را در رنگ‌ها و مدل‌های مختلف خریداری نمایید. فقط لازم است به اندازه آنها توجه کنید. ارتفاع میزها به طور استاندارد معمولاً بین ۵۰ تا ۷۰ سانتی‌متر است. و برای افراد با قد نرمال در نظر گرفته شده است.
    زمان انتخاب این مدل میزهای ساده سطح رویه میز را نیز در نظر بگیرید که قرار است چه وسایلی روی میز قرار دهید و میز زیاد کوچک یا زیاد بزرگ خریداری نکنید. این نامزای کامپیوتر برای راحتی کاربر جایی را برای کیبورد آموز به صورت کشویی در نظر گرفته است که در برخی مدل‌ها این کشو وجود ندارد، کیبورد و موس روی میز قرار می‌گیرند.
    در طراحی میزها از متریال مختلفی چون چوب ، ام دی اف، فلز، شیشه و یا ترکیبات مختلفی استفاده می‌شود. و این ترکیبات ظاهری بسیار شیک و خاص به این میز ها می‌دهند.

  • میز کامپیوتر اداری

    شاید برایتان پیش آمده است که در ادارات مختلف متوجه میزهای خاص کامپیوتر و مدیریتی در آن شده‌اید . این مدل میزها نسبت به میزهای کامپیوتر معمولی عرض بیشتری دارند. تا کارمندان بتوانند اسناد و مدارک خود را درون آن گذاشته و از شلختگی و گم شدن آن جلوگیری کنند. برای خرید بهترین میز کامپیوتر برای منزل ، این میزها زیاد مناسب نمی‌باشند.

    بهترین میز کامپیوتر ارزان

  • میز رایانه پرتابل یا قابل حمل و تاشو

    زمانی که دنبال بهترین میز کامپیوتر هستید ممکن است با مدل‌های بسیار متنوعی روبرو شوید . که یکی از جذاب‌ترین آنها میزهای تاشو می‌باشد. این میزها را به دلیل سبک بودن و قابل حمل بودن می‌توان با خود به جاهای مختلفی ببرید و از آنها استفاده کنید توجه کنید که قیمت این مدل میزهای کامپیوتر نسبت به سایر میزها ارزان‌تر است . و فضای کمی را نیز اشغال می‌کند .
    پس اگر می‌خواهید همیشه میز کامپیوتر خود را جلوی خود داشته باشید و هر کجا می‌روید همواره همراهتان باشد از این میزهایی قابل حمل استفاده کنید. البته به این نکته نیست دقت کنید که بعضی از میزهای کامپیوتر قابل حمل استاندارد نیستند . پایه‌های محکمی ندارند بنابراین امکان دارد لق بزند و باعث افتادن لپ تاپ یا مانیتور شود . و در نتیجه شما در زمان کار با آن نیز ممکن است تمرکز نداشته باشید .
    پس اگر به دنبال بهترین میز کامپیوتر تاشو در بازار هستید به دنبال فروشگاه‌ها و برندهای معتبر باشید.

  • میزهای گیمینگ

    زمان خرید بهترین میز کامپیوتر باید ابتدا نوع میزی که نیاز دارید را مشخص کنید. این مدل از میزها یعنی میزهای گیم مناسب افرادی هستند که طرفدار بازی‌های رایانه ای یا در اصطلاح گیمر می‌باشند . به طور کلی در کل دنیا برندهایی هستند که در تلاشند تا روی این میزها بهترین امکانات را قرار دهند. چرا که درصد زیادی از افراد امروز علاقمند به بازی‌های کامپیوتری می‌باشند.
    برخی افراد به آن به عنوان یک شغل نگاه می‌کنند. و ممکن است ساعت‌های طولانی با کامپیوتر کار کنند. بنابراین باید روی میز و صندلی بنشینند که استاندارد باشد و زیاد خسته نشوند. یکی از ویژگی‌های بهترین میز کامپیوتر گیمینگ امکان تنظیم ارتفاع آن و باز شدن آن می‌باشد. به علاوه شیب این میزها به سمت جلو بوده تا وضعیت طبیعی بدن فرد حفظ شود. و فضای آزادی در زیر آن برای راحتی پاها تعبیه شده و همچنین صفحه میز بزرگ و بدنه ای مقاوم دارد.

    خرید بهترین میز کامپیوتر

  • میز رایانه حالت ایستاده

    میزهای کامپیوتر ایستاده برای زمان‌های طراحی شده اند که کاربر به صورت ایستاده از کامپیوتر استفاده می‌کند . معمولا این میزها برای خانه تهیه نمی‌شود و به طور عموم در اداره‌ها یا نمایشگاه‌ها که فرد می‌خواهد سریع جستجوی کاری را انجام دهد. و فرصت نشستن ندارد به کار برده می‌شوند.
    مثلاً در فروشگاه‌ها ، نمایشگاه‌ها یا فرودگاه یا مکان‌های عمومی که کاربر فقط چند دقیقه لازم دارد پشت میز کار کند ، این میزها را بیشتر می‌بینید.

  • میز رایانه مدل دیواری

    این مدل از میزها برای افرادی که فضای کمی در اختیار دارند مناسب می‌باشد. به علاوه افرادی که تمایل دارند به طور ثابت میز را در جایی نصب کنند، این میزها بهترین است. همانطور که از اسم این میزها پیداست، این مدل‌ها به دیوار وصل می‌شوند و اکثراً پایه ندارند و امکان جابجایی آنها وجود ندارد ، چرا که روی دیوار پیچ می‌شوند.
    تمامی مدل‌ میزها همانطور که مستحضرید ، مزایا و معایبی دارند. این نیاز شما می‌باشد که در انتخاب نوع مدل موثر است. به همین دلیل پیشنهاد ما این است که اول تعیین کنید چه جنسی از میز و چه مدلی را نیاز دارید، و قرار است میز در چه محیطی قرار بگیرد. مثلاً اگر می‌خواهید بهترین میز کامپیوتر را برای خانه خود بخرید ، بهتر از جنس‌های ام دی اف یا نئوپان و از مدل‌های با اندازه کوچکتر استفاده کنید ‌.
    میزهای شیشه‌ای و پلاستیکی نیز جزو مواردی هستند که توصیه می‌شوند. اما به طور کلی نمی‌توان مشخص کرد که بهترین جنس برای خرید کدام است. زیرا افراد با سلیقه‌ها و بودجه‌های مختلف ها و جنس‌های مختلفی را انتخاب می‌کند.

بهترین میز کامپیوتر

حرف آخر

در این مقاله تلاش کردیم تا راهنمایی‌هایی در رابطه با خرید بهترین میز کامپیوتر ارائه دهیم تا با دید باز انید مناسب‌ترین‌ها را با توجه به نیازتان انتخاب کنید. دقت کنید که طراحی میز، ابعاد و اندازه آن، رنگ و امکانات یک میز همه در قیمت میز و انتخاب شما موثر است . اگر شما نیز در زمینه خرید بهترین میز کامپیوتر تجربه‌ای دارید خوشحال می‌شویم با ما در میان بگذارید.

 

-10%
میز مدیریتی الماس
25,000,000
22,500,000
تومان
-9%
کمد فلزی 12 درب
5,800,000
5,250,000
تومان
-10%
5,500,000
4,950,000
تومان
-2%
کمد فلزی بایگانی دو درب
4,850,000
4,750,000
تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
سبد خرید
در خرید های خود با استفاده از کد تخفیف moblepedar خریدی لذت بخش تجربه کنید.
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
[sc_embed_player fileurl="https://ups.music-fa.com/tagdl/6e41/Goroh%20Rastak%20-%20Sornaye%20Nowrouz%20(320).mp3"]