قابل توجه مشتریان گرامی، زمان تحویل محصولات سفارشی بین 8 الی 12 روز کاری می باشد. جهت هماهنگی با واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

02537229433

وبلاگ

اندازه میز کامپیوتر

نکات خرید بهترین نوع میز کامپیوتر [قسمت2]

بهترین نوع میز کامپیوتر و خرید آن یکی از ضروریات زندگی شده است . امروزه استفاده از کامپیوتر و لپ تاپ در هر خانه و هر محل کاری همچون میز کارمندی جزو وسایل ضروری می‌باشد. اما استفاده از آن با توجه به اینکه افراد معمولاً ساعت‌های طولانی پای آن می‌نشینند، پیش نیازهای لازم دارد داشتن یک میز استاندارد، صندلی طبی، پایه مانیتور و سایر ملزومات استاندارد از لوازمی هستند که در انتخاب آنها باید دقت شود.

زمانی که قصد خرید بهترین مدل میز کامپیوتر را دارید لازم است به یک سری نکات توجه کنید. مواردی چون مدل و طراحی میز، ابعاد و اندازه میز ارتفاع و قابلیت تنظیم بودن آن پایه‌ها و طبی بودن میز و… تا تجربه استفاده دلپذیری از آن را داشته باشید. و در طولانی مدت دچار آسیب‌های گردنی و کمری نشوید.

خرید بهترین نوع میز کامپیوتر

زمانی که قصد داریدبهترین نوع میز کامپیوتر را انتخاب کنید، نکته مهم این است که میز نیاز شما را برآورده کند. تا بتواند رسالت خود را انجام دهد. پس بهتر است قبل از ورود به دنیای متنوع انواع میزهای کامپیوتر چک لیستی از اولویت‌های خود و توقعاتی که از میز کامپیوتر خود دارید تهیه نمایید. در این لیست بنویسید که نحوه کار شما چگونه است. و برای کارتان چه چیزهایی نیاز دارید.

چقدر روی میز فضا لازم دارید و چه وسایلی را قرار است روی میز بگذارید. همچنین اگر نیاز دارید اسناد یا مدارکی را در کشو یا جای دیگر جاسازی کنید، حتماً این نکته را مدنظر قرار دهید که میز شما باید کشو داشته باشد یا قفسه‌ای برای نگهداری این موارد. وقتی که این موارد مهم را مشخص کردید ، به دنبال مدل‌های مورد نظر و مورد سلیقه خود باشید.

زمان انتخاب مدل به فضای خانه اتاق و یا محل کار خود دقت کنید که میز متناسب با آن فضا انتخاب شود. و با دکوراسیون آن هماهنگ باشد. سپس با توجه به بودجه‌ای که در دسترس دارید می‌توانید بهترین نوع میز کامپیوتر را انتخاب و خرید نمایید .

برخی نکات مهم در انتخاب بهترین نوع میز کامپیوتر

در رابطه با خرید بهترین نوع میز کامپیوتر در مقالات قبلی مطالبی ذکر شد . و گفتیم زمان انتخاب میز حتما لازم است مواردی چون جنس میز ، ابعاد آن ، کیفیت ساخت ، استحکام و نوع طراحی آن را در نظر گرفت . و در نهایت با توجه به سلیقه  بودجه خود انتخاب کرد . اما د رکنار این موار ذکر شده چند عامل دیگر وجود دارند که د رظاهر زیاد نمودی ندارند اما در عمل بسیار در کیفیت میز موثرند . این عوامل شامل موارد ذیل می باشند :

  • جنس پایه‌های میز

    جنس پایه میز یکی دیگر از موارد بسیار مهم در انتخاب انواع بهترین نوع میز کامپیوتر می‌باشد ، که زیاد هم به نظر نمی‌آید. اما در استحکام میز بسیار تاثیرگذار است. معمولا بیشتر میزهای کامپیوتر یا رایانه از جنس فلز آلومینیوم یا چوب است که همگی دوام بالایی دارند. تنها موضوعی که لازم است به آن دقت کنید این است که امکان دارد پایه‌های چوبی بیشتر از فلز و آلومینیوم لق شود.
    البته باید در نظر بگیرید که پایه‌های فلزی روی فرش‌ها فشار بیشتری وارد می‌کنند . پس بهتر است پس از خرید از پدهای مخصوص پایه در زیر پایه‌ها استفاده کنید. و دقت کنید جنس پایه در هر نوعی از جنس مرغوب باشد تا باید کمی جابجایی سریع نشکند.

    فروش بهترین نوع میز کامپیوتر

  • تعداد پایه‌های میز

    تعداد پایه‌های میز تا حد زیادی به انتخاب مدل شما بستگی دارد . برای مثال میزهای تاشو دو پایه دارند و میزهای ثابت نیز چهارپایه. و به طور کلی پیشنهاد می‌شود که اگر وسایلی که قرار است با آن کار کنید سنگین است ، از میزهای چهارپایه و محکم استفاده کنید تا احساس امنیت کرده و تمرکز شما زمان کار به هم نخورد.

  • امکان تنظیم ارتفاع میز و پایه‌ها

    یکی از ویژگی‌های مهم بهترین نوع میز کامپیوتر ، قابلیت تنظیم ارتفاع میز و پایه‌های آن است. این ویژگی در میزهای گیم همواره وجود دارد. و باعث می‌شود فرد متناسب با قد خود ارتفاع میز را تنظیم کند.

بهترین میز کامپیوتر در بازار

برندهای مختلفی در بازار بهترین نوع میز کامپیوتر را عرضه می‌کنند. و نکته مهم توجه به و نیاز شما و همچنین بودجه‌تان می‌باشد. پس از تعیین مدل مورد نظر و حیطه خریدتان می توانید از برخی برندهای معروف چون نیلپر، جوان و برخی تولیدی‌های معتبر و استاندارد میز خود را خریداری نمایید. موضوع خیلی مهمتر خرید از فروشگاه‌های معتبر است .

چرا که در سطح کشور عرضه کنندگان زیادی برندهای معروف را ارائه می‌دهند. اما مهم است که کدام فروشگاه آن را ارائه دهد .چرا که خرید از فروشگاه معتبر با پشتیبانی قوی آرامش خاطر بالایی به شما می‌دهد . و موجب می شود هم در زمان خرید خیالتان راحت باشد و هم پس از خرید در صورت داشتن سوالی و یا به وجود آمدن مشکلی ، پشتیبانان پاسخگوی شما خواهند بود.

انتخاب بهترین نوع میز کامپیوتر

برخی سوالات پر تکرار

چطور می‌توانم بهترین نوع میز کامپیوتر را انتخاب کنم؟

برای خرید یک میز رایانه مناسب لازم است مواردی مانند اعتبار فروشگاه ارائه دهنده ، ابعاد میز ، وزن و سنگینی میز، طرح و مدل آن، جنس و تعداد پایه‌ها، قابلیت تنظیم پایه‌ها و ارتفاع میز، جنس روکش و قیمت آن رابطه قد بررسی کرده و سپس بهترین میز کامپیوتر را متناسب با نیازتان انتخاب کنید.

میزهای کامپیوتر ایرانی بهتر است یا خارجی ؟

با توجه به اینکه شرکت‌های ایرانی در صنعت چوب عملکرد بسیار عالی دارند، نمی‌توان دقیق به این سوال پاسخ داد. اما اگر به دنبال خرید بهترین نوع میز کامپیوتر گیمینگ می‌باشید، مدل‌های خارجی توصیه می‌شود. ولی در بقیه مدل‌ها محصولات بسیار خوب و با کیفیتی در ایران عرضه شده است.

قیمت میز کامپیوتر چطور تعیین می‌شود و چقدر است؟

قیمت میزهای کارمندی و بهترین نوع میز کامپیوتر به عوامل زیادی مانند اسم برند جنس میز و نوع آن بستگی دارد. اما تقریباً قیمت یک میز کامپیوتر در بازار است از ۷۰۰ هزار تومان تا ۲۰ میلیون تومان متغیر است. البته این مربوط به سال ۱۴۰۲ می‌باشد.

میز کامپیوتر U

میز ثابت بهتر است یا میز دیواری یا تاشو؟

تعیین اینکه کدام یک از مدل ها بهترند تا حد زیادی به نیاز شما بستگی دارد . مثلاً اگر همواره شما در یک نقطه ثابت از اتاق پای کامپیوتر می‌نشینید ، به اندازه کافی هم فضا دارید می‌توانید از میز های ثابت استفاده کنید. در غیر این صورت بهتر است از بقیه مدل‌ها استفاده نمایید.

سخن پایانی

همانطور که ذکر شد خرید بهترین نوع میز کامپیوتر یک خرید معمولی نیست . و این طور نیست که با خسته شدن از آن به راحتی بتوان میز را سریع عوض کرد . پس زمان انتخاب و خرید میز کامپیوتر به نکات مهمی چون جنس میز ، اندازه فضایی که قرار است میز را در آن جا قرار دهیم ، طراحی و مدل میز ، اندازه رویه میز ، جایگاه هایی مثل قفسه و کشو ، پایه های میز و غیره باید توجه کرد . تا متناسب با نیاز و بودجه خود مناسب ترین ها را انتخاب نمایید .

 

-10%
میز مدیریتی الماس
25,000,000
22,500,000
تومان
-9%
کمد فلزی 12 درب
5,800,000
5,250,000
تومان
-10%
5,500,000
4,950,000
تومان
-2%
کمد فلزی بایگانی دو درب
4,850,000
4,750,000
تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
سبد خرید
در خرید های خود با استفاده از کد تخفیف moblepedar خریدی لذت بخش تجربه کنید.
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
[sc_embed_player fileurl="https://ups.music-fa.com/tagdl/6e41/Goroh%20Rastak%20-%20Sornaye%20Nowrouz%20(320).mp3"]