قابل توجه مشتریان گرامی، زمان تحویل محصولات سفارشی بین 8 الی 12 روز کاری می باشد. جهت هماهنگی با واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

02537229433

وبلاگ

بهترین کمد فلزی اداری

ویژگی های بهترین کمد فلزی اداری

کمد فلزی یکی از تجهیزات محیط کار و شرکت است.  البته این نوع کمدها در فضاهای دیگری مثل بیمارستان، فروشگاه‌ها، مدارس، ورزشگاه‌ها، بانک‌ها و… هم مورد استفاده قرار می‌گیرند اما ما در اینجا قصد داریم در مورد کمد فلزی اداری با شما صحبت کنیم. اینکه این کمد چه ویژگی‌هایی دارد و بهترین کمد فلزی اداری کدام است؟ می‌توان گفت بهترین کمد کمدی است که بتواند نیازهای شما را برطرف نماید، اندازه و ابعاد مناسبی نسبت به محیط داشته باشد، رنگ‌بندی و طرح آن متناسب با دکوراسیون اداره باشد، مقاومت آن به گونه‌ای باشد که در برابر رطوبت و ضربه بادوام باشد و… .

در فضاهای اداری کمدهای مختلفی از جمله کمد فایل، کمد بایگانی اسناد، کمد ابزار فلزی، قفسه‌ها و… مورد استفاده قرار می‌گیرد. هر کدام از این کمدها در طرح‌ها و اندازه‌های مختلف در بازار عرضه می‌شوند. اگر بهترین کمد فلزی اداری را می‌خواهید باید قبل از خرید به دنبال یادگیری یک سری نکات باشید. نکاتی که شما را در انتخاب کمک خواهد کرد و باعث می‌شود سریع‌تر و بهتر خرید کنید. در این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با ویژگی‌های کمد فلزی اداری آشنا کنیم.

چرا باید از کمد فلزی اداری استفاده کنیم؟

کمدهای فلزی نسبت به کمدهای چوبی مقاوم‌تر هستند در عین حال قیمت پایین‌تری دارند. تمیز کردن و نگهداری کمد فلزی راحت‌تر از کمدهای چوبی است. مواد فلزی بعد از سالها استفاده ظاهر کهنه به خود نمی‌گیرند و اگر درست از آن مراقبت شود سالهای زیادی می‌توان از آن استفاده کرد. از این رو کمدهای فلزی بهترین انتخاب برای دفاتر و شرکت‌ها است. ساختار مستحکم آن می‌تواند خیال شما را سالها بابت خرید کمد جدید راحت کند. از طرفی از آنجایی که سیستم قفل و کلید دارد امنیت وسایل و اسناد و مدارک را تضمین می‌کند. شما با خرید بهترین کمد فلزی اداری می‌توانید اسناد و مدارک را با امنیت کامل داخل آنها نگهداری کنید.

کمد فلزی اداری

ویژگی‌های بهترین کمد فلزی اداری

بهترین کمد فلزی اداری دارای 6 مزیت نسبت به مدل‌های دیگر است. این مزایا عبارت است از:

  • طراحی زیبا

هیچ کسی نمی‌تواند ادعا کند که طرفدار زیبایی نیست. زیبا بودن محیط کار نشانه زیبا بودن درون خودتان است. اگر در انتخاب تجهیزات شرکت و مبلمان به دنبال تقارن و هماهنگی باشید جذابیت زیادی به محل کار خود می‌بخشید. کمدهای فلزی از آنجایی که ظاهر ساده و شیکی دارند هیچگاه از مد نمی‌افتند و همیشه جایگاه خود را در محیط‌های اداری دارند. رنگ، طرح و اندازه بهترین کمد فلزی اداری به گونه‌ای است که به سادگی، خود را با دکوراسیون اداره سازگار می‌کند

  • دوام بالا

در محیط‌های اداری عملیات جابه‌جایی برای کالاها و تجهیزات اداری بسیار دیده می‌شود. بنابراین انتخاب بهترین کمد فلزی اداری می‌تواند در این مورد خیال شما را راحت کند. چرا که این کمدها اغلب سبک و بادوام هستند. از آنجایی که اینگونه کمدها برای محیط‌های ناهموار و خشن طراحی شده‌اند در هنگام جابه‌جایی به آسانی خط و خش روی آنها نمی‌افتد. اگر ناخودآگاه ضربه‌ای به آن وارد شود به آسانی فرسوده و فرورفته نمی‌شود. این نوع کمدها از انجایی که از بهترین متریال ساخته شده است در برابر هر چیزی مثل رطوبت و آتش‌سوزی مقاوم است. در این صورت با خیال راحت اسناد و مدارک را می‌توان داخل آنها نگه‌داری کرد.

  • ایمنی بالا

همان‌طور که مشخص است کمدهای چوبی قابل شکسته شدن هستند. سارقین به راحتی می‌توانند کمدهای چوبی را بشکنند و محتویات داخل آن را سرقت کنند. در حالیکه فلز قوی‌تر از چوب است و به راحتی شکسته و بریده نمی‌شود. بهترین کمد فلزی اداری مطمئناً از بهترین فلز هم ساخته شده است. بنابراین مقاومت آن به مراتب بالاتر است. بنابراین در هنگام خرید کمد برای اداره و دفتر خود از انواع کمدهای فلزی غافل نشوید.

  • انعطاف‌پذیری

از دیگر خصوصیات بهترین کمد فلزی اداری استفاده از آن به روش‌های مختلف است. اینگونه کمدها از آنجایی که در طرح‌ها، رنگ‌ها و اندازه‌های مختلفی ساخته می‌شوند هم می‌توانند برای ذخیره اسناد مفید باشند و هم می‌توانند جنبه تزئینی به محل کار شما بدهند.

  • سرمایه‌گذاری طولانی مدت

هیچ‌کسی دوست ندارد پول خود را داخل چاه بیاندازد. همه دوست دارند در هنگام خرید با اطمینان برای چیزی که انتخاب می‌کنند سرمایه‌گذاری کنند. استفاده طولانی‌مدت از جنسی که بادوام، مقاوم و پرکاربرد باشد یک سرمایه‌گذاری عالی است. کمدهای فلزی باکیفیت هم طول عمر بالایی دارند و هم موارد استفاده بالایی دارند.  بنابراین انتخاب و خرید بهترین کمد فلزی اداری یک سرمایه‌گذاری هوشمندانه برای شما خواهد بود.

  • مقرون به صرفه

شما برای خرید انواع کمدهای فلزی اداری هزینه کمتری پرداخت خواهید کرد حتی اگر از نوع بهترین کمد فلزی اداری باشد. از طرفی مقاومت بالا و طول عمر آنها، خیال شما را بابت هزینه‌های اضافی راحت خواهد کرد. بنابراین با اطمینان اینگونه کمدها را برای دفتر کار خود بخرید.

ابعاد کمد فلزی

 

نکات مهم قبل از خرید بهترین کمد فلزی اداری

از آنجایی که کمدهای فلزی تنوع زیادی دارند برای خرید آنها وقت کافی بگذارید، مشورت بگیرید و به یک سری نکات دقت کنید:

  • اندازه

اندازه در خرید کمد بسیار مهم است. اولین ببینید و بسنجید که کمدی که انتخاب کرده‌اید از نظر اندازه پاسخگوی نیاز شما خواهد بود یا خیر. همچنین فضای محیط کار و جایی که قرار است کمد در آنجا قرار بگیرد را هم قبل از خرید در نظر بگیرید تا بهترین کمد فلزی اداری را برای دفتر خود بخرید.

  • امنیت

با توجه به ظاهر و اندازه جزئیات را فراموش نکنید. حتماً توجه داشته باشید که کمد مورد نظر شما قابلیت قفل شدن دارد. سیستم قفل را چک کنید تا به راحتی باز نشود و مطمئن باشد.

  • مدل

به سبک و مدل کمدهای فلزی توجه کنید و بسنجید که چه مدلی برای محیط کاری شما مناسب‌تر است. رایج‌ترین انواع کمدهای اداری شامل کمد فلزی قفسه باز، متحرک، عمودی و جانبی می‌باشد.

 

جمع بندی

خرید کمد فلزی اداری یک سرمایه‌گذاری هوشمندانه برای محیط کار است. چرا که به راحتی فرسوده و کهنه نمی‌شود و طول عمر بالایی دارد. موارد استفاده آن بالا است و اندازه و مدل‌های مختلفی دارد. بهترین کمد فلزی اداری کمدی است که بتوان به سادگی آن را با دکوراسیون اداره سازگار کرد. از امنیت آن مطمئن بود و طول عمر بالای آن را تضمین کرد.

-10%
میز مدیریتی الماس
25,000,000
22,500,000
تومان
-9%
کمد فلزی 12 درب
5,800,000
5,250,000
تومان
-9%
5,200,000
4,750,000
تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
سبد خرید
در خرید های خود با استفاده از کد تخفیف moblepedar خریدی لذت بخش تجربه کنید.
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
[sc_embed_player fileurl="https://ups.music-fa.com/tagdl/6e41/Goroh%20Rastak%20-%20Sornaye%20Nowrouz%20(320).mp3"]