قابل توجه مشتریان گرامی، زمان تحویل محصولات سفارشی بین 8 الی 12 روز کاری می باشد. جهت هماهنگی با واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

02537229433

وبلاگ

تفاوت های مبل خانگی و اداری

بررسی تفاوت های مبل خانگی و اداری

تفاوت های مبل خانگی و اداری چیست؟ سؤالی که ذهن خریداران را در هنگام خرید به خود جلب می کند. مبلمان یکی از تجهیزات هر دفتر کار و خانه‌ای است. هر کسی دوست دارد جایی که در آن زندگی می‌کند و یا در آنجا کار می‌کند دکوراسیون زیبایی داشته باشد. انواع تجهیزات اداری شامل صندلی انتظار، مبلمان اداری، صندلی‌های کارمندی و ریاست، میز کارمندی و… همه و همه باید به بهترین نحو انتخاب و چیده شوند تا دکوراسیونی جذاب و متناسب با کسب و کار برای کارمندان ایجاد شود.

اگر برای شرکت و دفتر کار خود دنبال مبلمان اداری مناسب هستید حتماً سری به فروشگاه‌ها و مراکز خرید مبلمان زده‌اید و یا به صورت اینترنتی جستجو کرده‌اید. بعضی برای خرید اینگونه مبلمان به سراغ هر نوع مبل‌فروشی می‌روند. اما باید در هنگام خرید تفاوت ‌های مبل خانگی و اداری را در نظر داشت. در این مقاله قصد داریم شما را با تفاوت ‌های مبل خانگی و اداری آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

 

اهمیت مبلمان در دکوراسیون محل کار و زندگی

تأثیر چشم‌گیر مبلمان روی برقراری تناسب بین اجزای فضا و دکوراسیون بر کسی پوشیده نیست. انتخاب صحیح این تجهیزات خانگی و اداری رابطه مستقیمی با بزرگتر شدن فضا، روشن‌تر شدن فضا و دلباز شدن آن دارد.

مبلمان اداری و خانگی در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع و مختلف تولید می‌شوند. رنگ‌های مختلف مبلمان از رنگ‌های گرم، رنگ‌های خنثی و رنگ‌های سرد تشکیل می‌شوند. همچنین داشتن طرح‌های سنتی و یا طرح‌های مدرن مبلمان باعث شده بتوان آن را به راحتی با هر محیطی سازگار کرد. البته باید در انتخاب مبلمان جدا از رنگ و طرح به تفاوت های مبل خانگی و اداری هم توجه کرد و متناسب با محیط خود مبلمان را تهیه کرد.

مبلمان اداری

 

ویژگی‌های مبلمان اداری

مبلمان اداری شامل انواع صندلی‌های اداری، میزها، کتابخانه‌ها، واحدهای ذخیره‌سازی جزئی از تجهیزات اداری محسوب می‌شوند. توجه به تفاوت‌ های مبل خانگی و اداری در هنگام خرید، می‌تواند تأثیر مستقیمی روی تمرکز و بهره‌وری کارکنان داشته باشد.

ویژگی‌های کلی مبل اداری شامل موارد زیر است:

  • سادگی و حرفه‌ای بودن: از تفاوت های مبل خانگی و اداری ظاهر آنها است. مبل اداری در طراحی‌های ساده و البته حرفه‌ای مناسب محیط‌های کار حرفه‌ای است.
  • مقاومت: اینگونه مبل‌ها معمولاً از مواد مقاوم ساخته می‌شوند. این مقاومت به دلیل استفاده زیاد از آن در شرایط کاری سخت است.
  • ارگونومی: وقتی وسیله‌ای به صورت ارگونومیک طراحی شود یعنی متناسب با سلامت بدن و راحتی افراد طراحی می‌شود. مثلاً صندلی‌های قابل تنظیم از قسمت ارتفاع و از قسمت پشتی با دسته‌های قابل تنظیم، قسمت‌های مختلف بدن مثل کمر، ستون فقرات، دست‌ها، آرنج و… را حمایت می‌کند.
  • مدیریت فضا: از تفاوت های مبل خانگی و اداری توجه به فضا است. استفاده درست از فضای موجود در دفاتر کاری و ایجاد دفاتر منظم و مرتب از ویژگی‌های مبلمان اداری محسوب می‌شود.
  • قابلیت تنظیم: بعضی از مبلمان اداری قابلیت تنظیم شدن دارند. این قابلیت برای نشستن‌های طولانی در حین کار، واقعاً کاربردی و مهم است.

 

مبلمان اداری

ویژگی‌های مبلمان خانگی

مبلمان خانگی شامل مبل‌ها و صندلی‌ها، میز‌ها و تخت‌ها است که برای ایجاد فضای راحت و زیبا مورد استفاده قرار می‌گیرد. مبلمان در کل وسیله‌ای برای ایجاد راحتی و زیبایی برای محیط است. از این رو مبلمان خانگی نقش مهمی را در ایجاد دکوراسیون داخلی خانه فراهم می‌کند. همچنین محیطی راحت و کارآمد را برای اعضای خانه ایجاد می‌کند.

ویژگی‌های کلی مبل خانگی شامل موارد زیر است:

  • راحتی: از مهم‌ترین تفاوت های مبل خانگی و اداری توجه به راحتی است. مبلمان خانگی از آنجایی که بیشتر برای استراحت، نشستن و خوابیدن استفاده می‌شود راحتی بیشتری دارند.
  • تنوع در اندازه و نوع: مبلمان خانگی در اندازه‌ها، طرح‌ها و انواع مختلف در تولیدی‌ها ساخته و روانه بازار می‌شود. این تنوع باعث می‌شود بتوان آن را با هر اتاق، فضا و دکوراسیونی سازگار کرد.
  • کیفیت: مبلمان در کل از متریال‌هایی مثل فلز، چوب، پارچه، چرم و پلاستیک ساخته می‌شوند. استفاده از جنس‌های باکیفیت در تولید مبلمان خانگی باعث افزایش طول عمر آنها خواهد شد.
  • طراحی و زیبایی: داشتن طرح زیبا از ویژگی‌های بارز مبلمان خانگی است. زیبایی خانه علاوه بر ایجاد آرامش، سلیقه افراد خانه را می‌رساند. بنابراین اینگونه مبلمان علاوه بر کاربردی بودن باید جذاب و زیبا باشد.
  • قابلیت تنظیم: بعضی از مبل‌های خانگی هم همچون مبلمان اداری قابلیت تنظیم شدن دارند تا بتوانند در موقعیت‌های مختلف نیازهای افراد را برطرف نمایند.

 

مبلمان تمیز دفتر کار

مهم‌ترین تفاوت های مبل خانگی و اداری

  1. تفاوت در طراحی

از اولین تفاوت های مبل خانگی و اداری می‌توان به تفاوت در طراحی و ظاهر اشاره کرد.

  1. تفاوت در مقاومت و پایداری

مبلمان اداری معمولاً از مواد مقاوم‌تر ساخته می‌شوند تا در هر شرایط سخت و با هر مقدار استفاده‌ای مقاومت خود را حفظ کنند. در مقابل معمولاً شرایط خانه شرایط سختی نیست. از این رو مبلمان خانگی متناسب با محیط راحت‌تر و استفاده شخصی طراحی می‌شوند. بنابراین از دیگر تفاوت های مبل خانگی و اداری تفاوت در مقدار مقاومت آنها است.

  1. تفاوت در محل استفاده

مبلمان اداری همان‌طور که از نامش مشخص است برای استفاده در محیط‌های تجاری و اداری مورد استفاده قرار می‌گیرد تا باعث افزایش کارایی و بهره‌وری کارکنان شود. در مقابل، مبلمان خانگی مناسب برای خانه و زیبایی بخشیدن به فضای خانه است. بنابراین از دیگر تفاوت های مبل خانگی و اداری تفاوت در محل استفاده است.

  1. تفاوت در طراحی و زیبایی

همان‌طور که گفتیم طراحی مبلمان اداری ساده و در عین حال حرفه‌ای است. در حالی که در تولید مبلمان مورد استفاده در خانه بیشتر روی تنوع و زیبایی تأکید شده است. این زیبایی و تنوع به خاطر جذاب‌تر کردن دکوراسیون و محیط خانه است. طراحی متنوع و زیبا از دیگر تفاوت های مبل خانگی و اداری است.

 

جمع‌بندی

مبلمان از تجهیزات مهم خانه و محیط‌های اداری به حساب می‌آید. افراد در محیط‌های کاری نیاز به مبلمان اداری دارند تا بتوانند با آرامش و راحتی بیشتری به انجام کارها مشغول شوند. در خانه هم استفاده از مبلمان برای ایجاد محیطی راحت برای استراحت و زیبایی بخشیدن به دکوراسیون خانه است. توجه به تفاوت های مبل خانگی و اداری در هنگام خرید باعث می‌شود افراد بهترین استفاده را از مبلمان در محیط کاری و در منزل داشته باشند.

-10%
میز مدیریتی الماس
25,000,000
22,500,000
تومان
-9%
کمد فلزی 12 درب
5,800,000
5,250,000
تومان
-9%
5,200,000
4,750,000
تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
سبد خرید
در خرید های خود با استفاده از کد تخفیف moblepedar خریدی لذت بخش تجربه کنید.
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
[sc_embed_player fileurl="https://ups.music-fa.com/tagdl/6e41/Goroh%20Rastak%20-%20Sornaye%20Nowrouz%20(320).mp3"]