قابل توجه مشتریان گرامی، زمان تحویل محصولات سفارشی بین 8 الی 12 روز کاری می باشد. جهت هماهنگی با واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

02537229433

وبلاگ

بهترین صندلی کامپیوتر

عوامل تعیین کننده قیمت بهترین صندلی کامپیوتر

قیمت بهترین صندلی کامپیوتر بسیار متنوع است.و عوامل زیادی در قیمت گذاری آن دخیل اند . صندلی کامپیوتر یا صندلی‌های اداری قیمت‌های متفاوتی دارند . ولی به خاطر اینکه به طور مستقیم با سلامت و بهداشت فیزیولوژیک بدن فرد و کارمندان در ارتباطند بهتر است  نمونه‌های استاندارد و با کیفیت آن استفاده شود .

فروشگاه مبلمان پدر بهترین تجهیزات اداری و صندلی‌های کامپیوتر را با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت به شما عرضه می‌نماید . زمانی که قصد دارید صندلی اداری یا صندلی کامپیوتر خریداری نمایید .باید به نیاز خود و فضایی که می‌خواهید در آنجا صندلی رو بگذارید  دقتت نمایید .

چرا که هر یک از صندلی‌ها اندازه‌های مختلف کیفیت‌ها و طراحی‌های مختلفی دارند .مثلاً صندلی‌های مدیریتی بیشتر چرمی هستند اما صندلی‌های کارمندی معمولاً پارچه‌ای می‌باشند.

بهترین صندلی کامپیوتر

راهنمای خرید بهترین صندلی کامپیوتر

قیمت بهترین صندلی کامپیوتر بسیار مرتبط با کیفیت و جنس آن و برند ارائه دهنده آن است. اگر شما نیز جزو افرادی می‌باشید که زمان زیادی از روز را پشت میز کامپیوتر سپری می‌کنید . ممکن است بارها و بارها حس درد در ناحیه گردن کمر یا شانه‌ها شما را آزار داده باشد . نشستن‌های طولانی مدت پشت کامپیوتر ممکن است موجب آسیب‌هایی به بدن شود.

نشستن‌های طولانی مدت پشت میز کامپیوتر یا میزهای اداری ممکن است بدون آنکه ما متوجه شویم موجب دردهای مزمن در ستون فقرات و کمر شود . و یا حتی کلافگی و احساس عصبی بودن به ما بدهد بنابراین بهتر است خرید صندلی کامپیوتر استاندارد و طبی اولین اولویت ما قبل از شروع هر کاری باشد تا در آینده درگیر درمان دردهای استخوانی نشویم.

در ادامه مقاله مواردی را ذکر می‌کنیم که بر قیمت بهترین صندلی کامپیوتر موثرند.

مهمترین عوامل موثر بر قیمت بهترین صندلی کامپیوتر

  1. طراحی ارگونومیک و استاندارد صندلی کامپیوتر

    قیمت بهترین صندلی کامپیوترتا حد زیادی تحت تاثیر نوع طراحی و رعایت استانداردهای ارگونومیک می‌باشد . معمولاً بهترین صندلی کامپیوتر ، صندلی می‌باشد که در هنگام استفاده از آن کمر فرد را کامل پر کرده . و از گردن و کمر پشتیبانی کند . ارتفاع صندلی باید قابل تنظیم باشد و مناسب با میز کامپیوتر یا اداری و قد افراد تنظیم شود.
    از ویژگی‌های دیگر مهم در تعیین قیمت صندلی کامپیوتر میزان زاویه کمر آن می‌باشد. که بهترین زاویه ۱۰۵ تا ۱۱۰ درجه است تا کمترین حد فشار به مهره‌های کمر وارد شود.

    قیمت بهترین صندلی کامپیوتر

  2. جنس و کیفیت روکش صندلی کامپیوتر

    دومین عامل مهم در تعیینقیمت بهترین صندلی کامپیوتر کیفیت جنس روکش آن می‌باشد .معمولاً به خاطر راحتی در تمیز کردن و نظافت روکش‌ها بیشتر صندلی‌های کامپیوتری و اداری از جنس چرمی می‌باشند . اما بهتر است جنس روکش صندلی پارچه‌ای باشد و یا اگر چرم است چرم ضد تعریق باشد .تا امکان گردش هوا  و جذب رطوبت بیشتری داشته باشد.

  3. تنظیم ارتفاع و چرخش صندلی

    از عوامل دیگر در تعیین قیمت بهترین صندلی کامپیوتر داشتن قابلیت تنظیم ارتفاع و تغییر زاویه دسته‌ها ، زاویه پشتی و نشیمن صندلی بوده . و همچنین چرخش آسان نشیمن صندلی می‌باشد. که هنگام خرید حتماً باید به آن توجه نمود.

  4.  چرخش صندلی

    چهارمین فاکتور در تعیین قیمت بهترین صندلی کامپیوتر توانایی چرخیدن آن است. توانایی چرخیدن برای یک صندلی یکی از امکانات خیلی واضح برای صندلی‌های استاندارد است .و هنگام خرید هر نوع صندلی کارشناسی صندلی کامپیوتر ،صندلی کانتر و اداری می‌باشد .
    تا فرد بتواند به راحتی با چرخش با کمترین انرژی و نیرو وسایل خود را روی میز جابجا کند با همکاران خود صحبت کند و استراحت کوتاه بگیرد.

قیمت بهترین صندلی کامپیوتر

انواع صندلی کامپیوتر

یکی دیگر از عوامل مهم در تعیین قیمت بهترین صندلی کامپیوتر مدل آن می‌باشد.  صندلی‌های کامپیوتر بر اساس کیفیت نوع خود و دسته‌های مختلفی تقسیم بندی می‌شود:

  • صندلی کامپیوتر پایه ثابت

ثابت یا متحرک بودن پایه صندلی تاثیر زیادی در قیمت بهترین صندلی کامپیوتر خواهد داشت . گاهی به دلیل کم بودن فضا یا تعداد زیاد کارمندان یا موارد دیگر فرد ممکن است تمایل داشته باشند. از صندلی پایه ثابت استفاده کنند. زمان خرید صندلی پایه ثابت باید دقت کرد پایه‌های آن از چه جنسی است تا موجب خط و خش روی سطوح نشود .

و سعی شود از صندلی‌هایی با پایه‌های سبک استفاده کرد تا جابجایی آن راحت باشد

  • صندلی کامپیوتر پایه چرخدار

بیشتر افراد زمان خرید صندلی کامپیوتر سراغ پایه‌های چرخ‌دار می‌روند . البته دقت شود کیفیت چرخ و نوع گردش در صندلی بسیار مهم است . چرخ‌های بی‌کیفیت خیلی زود می‌شکنند مشکلات زیادی به وجود می‌آورند.

  • صندلی اداری مدیریتی

این مدل از صندلی  برای مدیران استفاده می‌شود و شمایی باشکوه و مجلل دارد و ابعاد آن از سایر مدل‌ها بزرگتر و شیک‌تر است. قیمت بهترین صندلی کامپیوتر در این مدل خاص از همه بالاتر است  و بیشتر برای استفاده مدیران می باشد.

صندلی کامپیوتر اپراتور

  • صندلی کامپیوتر اپراتور

قیمت بهترین صندلی کامپیوتر در این مدل کمتر از صندلی مدیریتی است. همانطور که از نامش پیداست صندلی اپراتوری برای اپراتورهای کامپیوتر منشی‌ها و افرادی که با مشتری سر و کار دارند مناسب است.

  • صندلی اداری کارمندی

در میان استفاده کنندگان صندلی‌های کامپیوتر و اداری کارمندان بیشترین خرید را از این مدل دارند . این افراد لازم است روی صندلی استانداردی بنشینند که متناسب با فیزیولوژیک بدن و قد و وزن آنها باشد. تا به مرور زمان دچار مشکلات مزمن کمری و ستون فقرات نشوند.قیمت بهترین صندلی کامپیوتر در این مدل ها درحد متوسط است و معمولا مورد استقبال روسا و کارفرمایان می باشد.

  • صندلی کامپیوتر گیمینگ

در تعیین قیمت بهترین صندلی کامپیوتر نوع کاربرد صندلی نیز بسیار موثر است . افراد در طول شبانه روز ساعت‌های طولانی بازی‌های کامپیوتری انجام می‌دهند .و اگر صندلی‌های غیر استاندارد استفاده کنند قطعاً مشکلات جبران ناپذیری گریبانگیر آنها خواهد شد .برخی از این مدل صندلی‌ها به دلیل ویژگی‌های خاص خود گرانتر از سایر مدل‌ها می‌باشند .

  • صندلی اداری متحرک

این مدل‌ها برای افرادی است که زیاد روی صندلی می‌نشینند .و نیاز دارند گهگاهی برای رفع خستگی و پشتی صندلی فشار بیاورند .قابل حرکت بودن پشتی صندلی یک امتیاز خیلی خوب برای یک صندلی اداری می‌باشد .

  • صندلی کامپیوتر ثابت

این صندلی‌ها پشتی ثابت دارند و حرکت نمی‌کنند و برای حرکت‌های کوتاه مدت مناسبند. از نظر قیمت بهترین صندلی کامپیوتر جزو صندلی های ارزان می باشند.

قیمت صندلی کامپیوتر

سخن پایانی

قیمت بهترین صندلی کامپیوتر تحت تاثیر عوامل متفاوتی می‌باشد . که در این مقاله به آن اشاره شد الزاماً قیمت صندلی کامپیوتر ارزان یا گران و ایرانی و یا خارجی بودن نشان دهنده خوب بودن آن نمی‌باشد .مهم این است که شما بتوانید فروشنده منصف و مناسب را انتخاب کنید . تا هزینه‌ای که می‌کنید متناسب با ویژگی‌های از صندلی باشد که می‌خرید نه گرانتر .

باید دقت کنید هرچه در رابطه با صندلی که قرار است ساعت‌های طولانی روی آن بنشینید هزینه کنید ،در واقع به نوعی سرمایه‌گذاری روی سلامتتان خواهد بود.

-10%
میز مدیریتی الماس
25,000,000
22,500,000
تومان
-9%
کمد فلزی 12 درب
5,800,000
5,250,000
تومان
-12%
5,500,000
4,850,000
تومان
-12%
کمد فلزی بایگانی دو درب
4,850,000
4,250,000
تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
سبد خرید
در خرید های خود با استفاده از کد تخفیف moblepedar خریدی لذت بخش تجربه کنید.
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
[sc_embed_player fileurl="https://ups.music-fa.com/tagdl/6e41/Goroh%20Rastak%20-%20Sornaye%20Nowrouz%20(320).mp3"]