قابل توجه مشتریان گرامی، زمان تحویل محصولات سفارشی بین 8 الی 12 روز کاری می باشد. جهت هماهنگی با واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

02537229433

وبلاگ

میز کارمندی ساده

۱۰ عامل موثر بر قیمت میز کار ساده

قیمت میز کار ساده ارزان  و یا گران قیمت با هر مدل و هر کیفیت و قیمتی، یکی از اساسی‌ترین تجهیزات یک محیط کار یا سازمان می باشد. این مدل میزها از میان انواع میز کارمندی به سلیقه و تشخیص مدیر یا کارفرما انتخاب می‌شود. نوع برند میز، رنگ آن و طراحی اش همه با توجه به نکاتی باید انتخاب شود که در نهایت تجربه یک خرید خوب و رضایت بخشی را برای شما رقم بزند.
زمانی که قصد دارید میز کارمندی مدرن و یا ساده‌ای را تهیه نمایید. حتی اگر از نظر مالی مشکلی نداشته باشید، باز هم نباید دست به اقدام عجولانه بزنید. چرا که میز اداری شرکتی جزو ملزوماتی است که هر روز نمی‌توان آن را تغییر داد. و وقتی فرد آن را تهیه می‌کند سال‌ها از آن استفاده می‌نماید. پس بهتر است وسیله ای که قرار است سال‌ها در کنار شما باشد با دقت و بخردانه انتخاب شود.

عوامل موثر بر قیمت میز کار ساده

زمان خرید میز کار ساده یا میز کار شیک، با مدل‌های بسیار مختلفی روبرو می‌شوید که ممکن است ابتدا کمی گیج شوید. اما با داشتن اطلاعات کمی در این زمینه می‌توانید خرید بهینه و مناسبی برای میز کار خانگی یا میز اداری ساده یالوکس داشته باشید. یکی از عواملی که تا حد زیادی بر کارایی و بازدهی کارمندان در محیط کار تاثیر می‌گذارد ،وجود میز کارمندی زیبا و مناسب با محیط کار است.

اما انتخاب یک میز اداری شرکتی یا کارمندی باید طبق اصول و قواعدی باشد. که در صورت رعایت آنها نظم و آرامش وارد محیط کاری خواهد شد. از خستگی و دلزدگی آن را نجات می‌دهد.

 عوامل موثر بر قیمت میز کار ساده

قیمت میز کار ساده و یا مجلل

مبلمان اداری استاندارد که در آن اصول ارگونومیک رعایت شده باشد. موجب می‌شود کارکنان پس از ساعت‌های طولانی کار کمتر خسته شده و آسیب‌های کمتری در طولانی مدت ببینند. همچنین آرامش کارکنان موجب می‌شود رفتار بهتری با مراجعه کنندگان داشته باشند. و رضایت ارباب رجوع را بالا ببرند.

پس پیش از خرید مبلمان اداری یا میز کارمندی باید دقت کنید از برندهایی آن را تهیه نمایید که استانداردهای لازم را داشته و اصول ارگونومیک در آن رعایت شده باشد. پس از خرید میز اداری شرکتی یا میز کارشناسی در مرحله بعد چیدمان آن اهمیت پیدا می‌کند. البته باید دقت کرد قبل از خرید میز کار ساده یا مدرن بهتر است ابعاد و اندازه فضای سازمان و تعداد کاربران آن مشخص شود.

تا ابعاد میز متناسب با ابعاد فضای کاری باشد. در این مقاله بنا داریم عوامل موثر بر قیمت میز کار ساده را بررسی کنیم. و میز اداری ارزان قیمت و گران قیمت را با هم مقایسه نماییم.

عوامل موثر بر قیمت میز کار ساده و یا مدرن

اگر بنا دارید مبلمان اداری و یا ملزومات اداری تهیه کنید، بهتر است متناسب با فضای کاری شما ویژگی‌های خاص و متمایزی داشته باشد. در نتیجه باید عواملی مثل ابعاد، جنس و کیفیت، چگونگی کاربرد آن، سبک مدل آن، میزان راحتی و استاندارد بودن، رنگ و طراحی آن را در نظر بگیرید.

میز کارمندی ساده و شیک

 

  • اندازه و ابعاد میز کارمندی

    یکی از مهمترین مواردی که بر روی قیمت میز کار ساده و یا مدرن موثر است، اندازه و ابعاد میز کارشناسی می‌باشد. مسلماً هر چقدر محصول ما اندازه بزرگتری داشته باشد، برای ساخت آن از مواد اولیه بیشتری استفاده شده است. پس قیمت آن بالا می‌رود.
    اما گاهی شما با میز اداری ارزان قیمت نسبتاً بزرگی مواجه می‌شوید که علت آن ممکن است به فاکتورهایی مثل مواد کیفیت و جنس میز مربوط باشد.

    جنس و متریال استفاده شده در میزکارمندی

    دومین عاملی که در تعیین قیمت میز کار ساده موثر است مواد استفاده شده در تولید آن است. هر چه مواد مرغوب‌تر و با کیفیت‌تری برای تولید این محصول استفاده شود قیمت تمام شده آن نیز بالاتر خواهد رفت.

    قیمت میز کارمندی شیک

  • نوع طراحی میز اداری شرکتی

    عامل مهم دیگر در تعیین قیمت میز کار ساده نوع طراحی آن است. معمولا انسان‌ها به علت تنوع طلبی و کمالگرایی علاقه به محصولات خاص و منحصر به فرد هستند. اگر به سابقه شرکت‌ها و ادارات موفق نگاه کنیم، خواهیم دید که طراحی خلاقانه در پیشرفت شرکت بسیار موثر بوده است.
    بنابراین استفاده از مبلمان اداری با طراحی‌های جذاب و متناسب با دکوراسیون محل کار، موفقیت کارکنان را بالا می‌برد و محیط کار شما را و لوکس و آرام‌بخش می‌کند. البته همیشه خرید میز اداری مدرن یا مجلل بهترین گزینه نیست گاهی متناسب با دکوراسیون فضای شما یک میز کارمندی ساده می تواند جلوه بسیار خاصتری به محیط کارتان دهد تا یک میز مدرن.

    قیمت میز کار ساده و باکلاس

     

  • انعطاف پذیر بودن میز کارمندی اداری

    انعطاف پذیری یک میز به این منظور است که بتوان از آن برای مقاصد مختلف استفاده کرد. البته این نوع میزها نیاز به طراحی‌های خاص دارند. برای مثال میز و صندلی های تاشو ، پارتیشن‌هایی که با تغییر و بجایی مدل‌های مختلفی به خود می‌گیرند، میزهای مدولار و مانند آن همه طراحی‌های خاصی دارند. و به صورت چند منظوره می‌توان از آنها استفاده کرد. این عامل نیز در تعیین قیمت میز کار ساده می‌تواند تاثیرگذار باشد.

  • کیفیت یراق آلات

    یراق آلات معمولاً در مبلمان کارمندی به منظور طراحی زیباتر و راحتی بیشتر میز کارشناسی اداری استفاده می‌شود .و هرچه از نوع مرغوب‌تری باشد دیرتر خراب می‌شود. و ظاهر زیباتری نیز خواهد داشت. این گزینه به نوعی توجیهی برای بالا بودن قیمت میز کار ساده و یا پایین بودن آن خواهد بود.

  • گارانتی و خدمات پس از فروش

    ضمانت نمودن میز کارمندی ساده یا مدرن یکی از موارد مهمی است که بر قیمت میز کار ساده موثر است.و فقط شرکت‌ها و فروشگاه‌های معتبر این کار را انجام می‌دهند. این امکان را به خریدار می‌دهد که اگر با توجه به مفاد ضمانت‌نامه مبلمان آنها آسیبی ببیند در تعمیر و یا تعویض آن به او کمک می‌کنند نوع ضمانتنامه نیز در تعیین قیمت میز کار ساده بسیار موثر است.

    قیمت میز کار

حرف آخر

قبل از اینکه اقدام به خرید میز کارمندی در هر مدلی چه مدرن و چه ساده بکنید بهتر است دکوراسیون خود را در نظر بگیرید و متناسب با رنگ بندی و نوع دکوراسیون میزان بودجه خود فضای اتاق و نوع کاربری که از آن قرار است استفاده کند .و با توجه به قیمت میز کار ساده یا مدرن بهترین میز را انتخاب نمایید و سال‌های سال از استفاده از آن لذت ببرید.

 

-10%
میز مدیریتی الماس
25,000,000
22,500,000
تومان
-9%
کمد فلزی 12 درب
5,800,000
5,250,000
تومان
-10%
5,500,000
4,950,000
تومان
-2%
کمد فلزی بایگانی دو درب
4,850,000
4,750,000
تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
سبد خرید
در خرید های خود با استفاده از کد تخفیف moblepedar خریدی لذت بخش تجربه کنید.
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
[sc_embed_player fileurl="https://ups.music-fa.com/tagdl/6e41/Goroh%20Rastak%20-%20Sornaye%20Nowrouz%20(320).mp3"]