قابل توجه مشتریان گرامی، زمان تحویل محصولات سفارشی بین 8 الی 12 روز کاری می باشد. جهت هماهنگی با واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

02537229433

وبلاگ

نکاتی که قبل از خرید نیم ست اداری باید بدانید

قیمت نیم ست اداری نیز همچون سایر مبلمان اداری با توجه به تنوع مدل ها و جنس آنها متغیر میباشد.درسال های اخیر شرکت های بزرگ و کوچک همچنین ادارات دولتی و غیر دولتی به امر دکوراسیون داخلی برای ظاهر زیبای محل کار خود اهمیت زیادی قائل شدنند و طرفداران زیادی پیدا کرده است . و به منظور افزایش جذابیت و زیبایی فضای داخلی شرکت ها وادارات،از نیم ست اداری شیک استفاده می کنند اگر که فضای داخلی مجموعه کاری شما کوچک باشد و دارای متراژ کافی نباشد اصلا نباید نگران باشید زیرا شما میتوانید از نیم ست های اداری شیک و جذاب استفاده کنید.

هر چقدر که فضای طراحی شده ی شرکت شما با نیم ست اداری هماهنگ تر باشد آن محیط هماهنگی و نظم بیشتری را به مراجعین شما القا میکند.

بنابراین باید لازم است علاوه بر توجه به قیمت نیم ست اداری به راحتی و جنبه های ظاهری نیم ست اداری انتخابی توجه کنید. که امروز در مبل پدر میخواهیم به شما کمک کنیم تا بتوانید بهترین نیم ست اداری را انتخاب کنید.

نیم ست اداری

قیمت نیم ست اداری

  • برای خرید یک سرویس کامل نیم ست اداری تا چه میزان باید هزینه کرد؟
  • پاسخ این سوال بسته به فاکتور ها و قابلیت های نیم ست اداری دارد مثل:
  • استحکام،شیک بودن،جنس نیم ست اداری،مدل نیم ست اداری و…

شک نداشته باشید یکی از عناصر مهم در اتاق مدیران ارشد سازمان ها ،ادارات و شرکت ها شیک بودن نیم ست و مبلمان اداری فضای کاری آنها میباشد.

همچنین نیم ست اداری بیشتر در بخش لابی سازمان ها شرکت های اداری و خصوصی و همچنین بخش انتظار و ملاقات مشتریان و پرسنل شرکت ها و یا برخی هتل ها استفاده می شود. هر چقدر که این مبل اداری ، راحت تر، استاندارد و شیک تر در عین حال قیمت مناسب داشته باشد  مشتریان ، مراجعین و منتظرین ملاقات با مدیریت در آسایش و آرامش بیشتری خواهند بود .

مبل و نیم ست اداری زیبا و لوکس  میتواند اتاق انتظار محل کار و شرکت شما را زیباتر و شیک تر نماید.

همچنین استفاده از مبل اداری به نوعی بیانگر به روز بودن شرکت و برند سازمانی شما است.

نیم ست اداری اصولا به صورت دو نفره، سه نفره و چهار نفره تولید می شود که قیمت این نیم ست اداری عرضه می گردد بر اساس مدل و مواد اولیه تولید و های

عوامل تاثیرگذار بر قیمت مبلمان اداری

قطعا همه ما در زمان خرید و تهیه ی هر نوع محصولی دنبال بهترین ها هستیم. بنابراین انتخاب اقلامی که علاوه بر کیفیت، از نظر شیک بدون ایده آل ذهن ما باشند بسیار مهم است.

نیم ست اداری باید به صورتی باشد که در مدت زمان طولانی تری بتوان از آن استفاده  مناسب را کرد. قیمت نیم ست اداری بر اساس چگونگی انتخاب ما می تواند کاملا متفاوت باشد.

از عوامل تاثیرگذار بر قیمت نیم ست اداری می توان عملکرد، اندازه، متریال را نام برد. شناخت عملکرد درست مبل اداری به انتخاب بهتر آن بسیار کمک خواهد کرد.

مبل اجلاس

ضرورت نیم ست اداری مدرن

استفاده از نیم ست اداری در گذشته چندان اهمیت نداشته است.

این مورد جزو کالاهای ضروری محسوب نمی شد و استفاده از این مدل مبلمان اداری تنها در ساختمان های اداری مهم و مجلل استفاده میشد.

امروزه استفاده از مبلمان اداری و نیم ست اداری در شرکت های خصوصی و دولتی نشان دهنده ی تشریفات و شیک بودن آن شرکت است.

استفاده از این مدل نیم ست اداری شیک با قیمت مناسب میتواند نظر مراجعین و ارباب رجوع را به خود جلب کند.

ویژگی های مبلمان اداری شیک

مهمترین ویژگی هایی که یک مبل اداری شیک میتواند داشته باشد، مانند ویژگی های یک میز مدیریت اهمیت دارد، همچنین ویژگی های ایده عالی که باید در هنگام تهیه ی نیم ست اداری داشته باشید این است که:

نیم ست اداری دارای

  • استحکام
  • کیفیت بسیار خوب

می باشد.

در واقعه اصلی ترین ویژگی یک نیم ست اداری است باید دقت داشته باشید برای استحکام بالای این نیم ست اداری از مواد مرغوب در ساخت و تهیه ی آن به کار برده شود.

علاوه بر استحکام باید به قیمت نیم ست اداری نیز دقت و توجه داشته باشید.

بدون تردید مبل اداری اگر با کیفیت بالا و قیمت مناسب نباشد با توجه به استفاده های فراوانی که روزانه از آنها می شود. بسیار زودتر از موعد خراب میشود و غیر قابل استفاده است .

به همین خاطر معمولا مبل های اداری دارای کیفیت بالا و قیمت بالا هستند به خاطر استفاده از مواد اولیه  مرغوب در تهیه و تولید آن ها.

نیم ست اداری وسیله ای نیست که بتوان آن را به عنوان صندلی اداری جایگزین کرد یا به عنوان صندلی برای استراحت به کار برده شود.

اندازه از دیگر عوامل تاثیرگذار بر قیمت نیم ست اداری است. ممکن است قصد داشته باشید که در مقیاسی بزرگ که برای کارمندانتان مناسب باشد نیم ست تهیه کنید.

بهتر است قبل از خرید حتما اندازه های محل دفتر و اداره ی خود را برای خرید مبلمان اداری و نیم ست در نظر بگیرید.

ویژگی های یک مبل ایده‌ آل

برای خرید  مبل  نیم ست اداری باید شرایط و ویژگی‌های مشخصی معلوم کنیم.

مهم‌ترین و اصلی‌ترین ویژگی که می‌توان برای مبل های اداری برشمرد استحکام و کیفیت ساخت آن است.

به عبارت دیگر مبل اداری باید از نظر مقاوم بودن رتبه بالایی داشته باشد مواد مصرفی که برای ساخت آن مورد استفاده قرار گرفته است. مواد مرغوب می باشد تا کارایی و عمر بالای مبل را به دنبال داشته باشد. بدون تردید مبل اداری اگر با کیفیت بالا نباشد با توجه به استفاده های فراوانی که روزانه از آنها می شود. بسیار زودتر از موعد مستهلک شده و غیر قابل استفاده می شوند و به همین خاطر معمولا مبل های اداری دارای کیفیت بالایی در مواد اولیه هستند.

-10%
میز مدیریتی الماس
25,000,000
22,500,000
تومان
-9%
کمد فلزی 12 درب
5,800,000
5,250,000
تومان
-4%
4,900,000
4,690,000
تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
سبد خرید
در خرید های خود با استفاده از کد تخفیف moblepedar خریدی لذت بخش تجربه کنید.
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
[sc_embed_player fileurl="https://ups.music-fa.com/tagdl/6e41/Goroh%20Rastak%20-%20Sornaye%20Nowrouz%20(320).mp3"]