قابل توجه مشتریان گرامی، زمان تحویل محصولات سفارشی بین 8 الی 12 روز کاری می باشد. جهت هماهنگی با واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

02537229433

وبلاگ

صندلی انتظار مناسب

نکات خرید صندلی انتظار مناسب برای اتاق انتظار

صندلی انتظار مناسب برای دفتر کار، هتل، بیمارستان، مطب، فرودگاه، آرایشگاه و… صندلی است که بتواند جایگاهی راحت و امن برای نشستن افراد منتظر آن مکان فراهم کند. این نوع صندلی‌ها اگر از نوع خوبی باشد می‌تواند سالها عمر کند. برعکس اگر صندلی انتظار دست دوم و فرسوده برای محل کار خریداری شود ممکن است عمر چندانی نکند. حتی ممکن است به خاطر دست دوم بودن نقصی داشته باشد که هنگام خرید پوشیده شده بود و بعدها متوجه آن شوید. در این صورت هم افرادی که از آن صندلی استفاده می‌کنند اذیت می‌شوند و هم خرج روی دست شما گذاشته می‌شود.

در کل صندلی انتظار مناسب و شیک صندلی است که متناسب با نیاز کاربران طراحی و چیده شود. صندلی انتظار اتاق انتظار باید متناسب با آن اتاق خریداری شود. اندازه آن اتاق بررسی شود، کفی اتاق و… مورد محاسبه قرار بگیرد. در این مقاله قصد داریم شما را با ویژگی‌های صندلی انتظار مناسب اتاق انتظار آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

صندلی انتظار چند نفره

ویژگی‌های صندلی انتظار مناسب اتاق انتظار

صندلی انتظار همچون کمد فلزی یکی از تجهیزات مهم دفاتر کار است. از صندلی‌های انتظار در اتاق انتظار شرکت و اداره استفاده می‌شود. در ادامه به نکات خرید اینگونه صندلی‌ها پرداخته شده است.

  • نیازهای کاربران

این ویژگی بدون شک مهم‌ترین نکته در خرید صندلی انتظار مناسب است. قبل از اینکه شروع به انتخاب صندلی‌های اتاق انتظار کنید؛ از خود بپرسید که چه کسی از اتاق انتظار ما استفاده خواهد کرد؟ به عنوان مثال، اگر در حال انتخاب صندلی برای یک کلینیک جراحی عمومی هستید؛ باید صندلی‌هایی را انتخاب کنید که همچنان از نظر ارگونومی راحت باشند؛ وضعیت مناسبی را برای بیمار فراهم کنند؛ و به عنوان بخشی از فرآیند کنترل عفونت در این مراکز، به‌ راحتی تمیز و ضدعفونی شوند. همچنین ممکن است به صندلی‌هایی با ارتفاع‌های مختلف و یا با دسته نیز نیاز داشته باشید.

مثال دیگر، اگر در حال خرید صندلی برای اتاق انتظار در یک دامپزشکی هستید؛ احتمالا باید صندلی‌هایی را انتخاب کنید که اگر حیوانات خانگی روی آن رفته و آنها را آلوده کردند؛ به‌راحتی تمیز شوند. مثلا صندلی‌هایی با کفی و پشتی پلاستیکی یا روکش شده با وینیل گزینه مناسبی برای این مراکز است.

  • فضای موجود

زمانی که به کاربران صندلی اتاق انتظار دفتر کار خود فکر کردید؛ کار بعدی این است که به فضای موجود نگاه کنید. بهترین راه برای انجام این کار این است که فضای اتاق انتظار خود را اندازه‌گیری نمایید. سپس باید یک پلان طبقه را ترسیم کنید. در حالت ایده‌آل می‌توانید یک پلان طبقه‌بندی شده ایجاد کنید. این کار به شما ایده بهتری از نحوه مناسب بودن صندلی انتظار و چیدن انواع صندلی انتظار خواهد داد. و در نهایت وقتی فضای موجود را مشخص کردید؛ می‌توانید تصمیم بگیرید که چه چینش و ترکیبی از صندلی اداری برای دفتر کار شما مناسب‌تر است.

صندلی اتاق انتظار

  • تعداد کاربران

اتاق‌های انتظار معمولا مناطق پررفت‌ و آمدی هستند. به این معنی که افراد زیادی هر روز از آنجا استفاده می‌کنند. البته لازم نیست کاملا دقیق باشید؛ اما دانستن این موضوع می‌تواند مفید باشد که تقریبا چند نفر از اتاق انتظار شما استفاده خواهند کرد و صندلی انتظار مناسب برای آنجا کدام است.

از آنجا که شما باید تعداد معینی از افراد را در هر زمان در اتاق انتظار دفتر خود جای دهید؛ این داده نه‌ تنها بر تعداد خرید صندلی‌های انتظار تأثیر می‌گذارد؛ بلکه بر نوع صندلی‌هایی که می‌خرید نیز تاثیرگذار است. به عنوان مثال اگر هر روز افراد زیادی از اتاق انتظار استفاده کنند؛ احتمالا صندلی انتظار مناسب برای شما، صندلی جداگانه و قابل جابه‌ جایی نیست. چراکه به‌ راحتی و به دلیل رفت ‌و آمد زیاد و استفاده متوالی، پراکنده و بی‌نظم خواهند شد.

به همین دلیل نیز در چنین اتاقی اغلب نیمکت‌های چندتایی گزینه بهتری است. در مقابل در یک کسب‌ و کار شیک و جمع ‌و جور با تعداد کمی مشتری در طول روز، به طور طبیعی استفاده از صندلی‌های تکی و راحتی می‌تواند گزینه بهتری باشد.

یکی دیگر از مواردی که در مورد لابی‌های اداری و مناطق انتظار باید مورد توجه قرار گیرد؛ نیاز به اضافه کردن واحد برق و داده به صندلی‌ها است که این ویژگی به افراد اجازه می‌دهد تا لپ ‌تاپ یا تلفن همراه خود را به شارژ وصل کنند؛ و در حالی که منتظر جلسه یا نوبت خود هستند؛ بتوانند برخی کارهای شخصی خود را پیش ببرند. بنابراین صندلی انتظار مناسب برای لابی‌های اداری صندلی‌ای است که مجهز به واحد برق باشد.

  • کفپوش اتاق انتظار

به زمینی که صندلی انتظار شما روی آن قرار می‌گیرد، باید فکر کنید. در واقع نه‌ تنها باید سطح آن را بررسی کنید؛ بلکه باید بررسی کنید که کفپوش و زیر آن دقیقا از چه موادی و با چه کیفیتی ساخته شده است. مثلا اگر متوجه شدید که کف اتاق انتظار شما به ‌طور کامل هم‌سطح نیست؛ صندلی انتظار مناسب برای محل کار شما، صندلی‌هایی با پایه‌های قابل تنظیم است. این ویژگی به شما کمک می­کند تا همه صندلی‌ها را باهم، هم‌ سطح کنید. و اگر کف اتاق انتظار دفتر کار شما مستعد خراش و آسیب است. مدل‌هایی از صندلی انتظار مناسب را انتخاب کنید که دارای پایه­ یا پدهای لاستیکی یا پلاستیکی باشند.

صندلی سه نفره

  • انتخاب صندلی انتظار ثابت یا مستقل

صندلی انتظار مناسب برای اتاق انتظار شما باید ثابت یا مستقل باشد. تفاوت بین این دو ساده است. صندلی‌های اتاق انتظار ثابت در جای خود پیچ ​​می‌شوند؛ و نمی‌توان آنها را جابجا کرد. در مقابل می‌توان فارغ از تکی یا چندتایی بودن صندلی انتظار مناسب، آن را به زمین پیچ نکرد. تا در صورت جابجا شدن، صندلی­‌های خود را به هر جا حمل کرد. هرچند معمولا نیمکت‌های چندتایی را با پیچ کردن به زمین در جای خود ثابت می‌کنند.

اینکه کدام گزینه برای محل کار شما بهتر است به ماهیت اتاق انتظار شما بستگی دارد. برای اکثر موضوعات، نیمکت‌های چند نفره انتخاب بهتری است. این نیمکت‌ها معمولا سنگین هستند؛ و به حفظ چیدمان صندلی‌های اتاق انتظار کمک می­‌کنند. این در حالی که اگر بخواهید چیدمان اتاق انتظار خود را تغییر دهید؛ آنها را می‌توان جابه‌جا کرد. در مقابل در موضوعات خاص مانند یک دفتر کار لوکس یا موضوعاتی مانند سالن‌های آرایش و زیبایی، دفاتر سرمایه‌گذاری، دفاتر وکالت و…، بهتر است فضای نرم و گرم‌تری را برای مشتریان خود در اتاق انتظار فراهم کنید.

 

-10%
میز مدیریتی الماس
25,000,000
22,500,000
تومان
-9%
کمد فلزی 12 درب
5,800,000
5,250,000
تومان
-10%
5,500,000
4,950,000
تومان
-2%
کمد فلزی بایگانی دو درب
4,850,000
4,750,000
تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
سبد خرید
در خرید های خود با استفاده از کد تخفیف moblepedar خریدی لذت بخش تجربه کنید.
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
[sc_embed_player fileurl="https://ups.music-fa.com/tagdl/6e41/Goroh%20Rastak%20-%20Sornaye%20Nowrouz%20(320).mp3"]