قابل توجه مشتریان گرامی، زمان تحویل محصولات سفارشی بین 8 الی 12 روز کاری می باشد. جهت هماهنگی با واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

02537229433

وبلاگ

میز اداری ام دی اف

خرید انواع میز کارمندی ام دی اف بابهترین قیمت وبالاترین کیفیت

میز کارمندی ام دی اف به کارفرمایان و مدیران کمک می‌کند تا در میان ملزومات اداری یک میز کارمندی خوب و مناسب و طبی را برای سازمان خود بخرند. مسئولان سازمان‌ها با رعایت یک سری نکات می توانند خرید بسیار خوبی داشته باشند. که در ادامه به چگونگی خرید میز کارمندی ام دی اف برای سازمان خواهیم پرداخت. و مهم‌ترین نکات مربوط به آن را توضیح خواهیم داد.

راهنمای خرید میز کارمندی ام دی اف

زمان خرید میز کارمندی ام دی اف باید به چه نکاتی توجه کنیم؟ برای اینکه بتوانیم خرید مناسب و مقرون به صرفه‌ای داشته باشیم، از چه منبعی خرید کنیم؟ مهمترین نکات زمان خرید میز کارمندی mdf چیست؟ میز ام دی اف کوچک یا بزرگ در هر مدلی در صورتی که خوب طراحی شده باشد. به کارمند این اجازه را می‌دهد که در طول روز متناسب با نیاز خود آن را تنظیم کند.

تا جریان خون به خوبی در بدنش چرخش داشته باشد. و تنش ناشی از انجام فعالیت‌های مکرر کم شود. یک میز ام دی اف مغازه یا سازمان یا هر فضای دیگری در صورتی طبی و استاندارد است. که علاوه بر در نظر گرفتن استانداردهای لازم برای قد افراد و جای پا، باید برای تمام موارد مورد نیاز کارمندان فضا داشته باشد. تا وی برای برداشتن هر چیزی به راحتی اقدام نماید.

میز کارمندی mdf

و مجبور نباشد حرکت‌های غیر منتظره‌ای برای برداشتن یک وسیله انجام دهد. به علاوه بهتر است در زیر میز فضای مناسب و بزرگی باشد تا پرسنل بتوانند راحت پاهای خود را حرکت دهند. همچنین اگر قرار است با صفحه کلید کار شود بهتر است کشوی صفحه کلید قابل تنظیم باشد. که موقع تایپ کردن فرد متناسب با قد خود موقعیت بازو آرنج و مچ دستش را تنظیم کند.

قیمت میز اداری ام دی اف

به طور کلی اینطور می‌توان گفت که برای خرید میز کارمندی ام دی اف و یا میز اداری لازم است یک سری اطلاعات مقدماتی داشته باشیم. تا وقتی وارد فروشگاه‌های اینترنتی یا حضوری شدیم، در میان مدل‌ها سردرگم نشویم. چرا که در صورت خرید میز نامناسب در زمان کوتاهی کارمند دچار آسیب‌های فیزیولوژیکی در بدن می‌شود. و شروع به نارضایتی و غر زدن می‌کند.

خرید میز اداری ام دی اف استاندارد و طبی موجب بالا بردن ایی و بهره‌وری پرسنل می‌شود. همچنین خرید میزاداری mdf که اصول ارگونومیک در آن رعایت شده باشد موجب بهبود کیفیت کار کارمندان می‌شود. بنابراین در ادامه، چک لیست و موارد مهمی که هنگام خرید میز کارمندی mdf باید رعایت شود توضیح خواهیم داد.

  1. ابعاد میز کارمندی ام دی اف

    در یک سازمان اداره شرکت قسمت‌های مختلفی وجود دارد که هر یک متناسب با کار خود به یک نوع میز شرکتی نیازمند هستند. افرادی که در جایگاه مدیریت فعالیت می‌کنند و کارهای سنگین دارند معمولا به میزهای بزرگتری نیازمندند. در حالی که افرادی که گاهی فقط با کامپیوتر کار دارند یا افرادی که کارهای میدانی انجام می‌دهند میز ام دی اف کوچک نیاز دارند.
    این نوع از میزهای اداری در فضاهای مختلفی کاربرد دارند مانند: میزهای ام دی اف اداری، میز ام دی اف مغازه،یا میز ام دی اف سوپرمارکت و محیط‌هایی از این دست.

    میز اداری ام دی اف

  2. قیمت میز اداری ام دی اف و ابعاد آن

    میز کارمندی MDF در مدل‌های مختلف و متنوعی عرضه می‌شود. و با توجه به نوع مواد به کار رفته شده در آن از نظر قیمت میز ام دی اف ساده تا مجلل مبالغ متفاوتی می‌باشد. برخی از میزها روکش‌های ملامینه یا چوبی یا شیشه‌ای دارند. که هر یک در تعیین قیمت موثر است.
    همچنین پایه به کار رفته شده در هر میز در قیمت میز ام دی اف ساده یا مجلل موثر است. ابعاد و اندازه میز و چند تکه بودن آن نیز یکی دیگر از عوامل تعیین کننده قیمت آن است که قبل از خرید باید به این نکات دقت کنید.

  3. فضای موجود در محل کار

    زمان خرید میز کارمندی ام دی اف حتما لازم است اندازه و نقشه دفتر کار شما مشخص باشد. چرا که انتخاب تا حد زیادی به فضای کسب و کار شما مربوط می‌شود. گذاشتن یک میز مجلل و بزرگ در یک فضای کوچک نه تنها آن را زیباتر نمی‌کند .بلکه جلوی فعالیت‌های شما را نیز می‌گیرد. و فضای شما را تنگ و کوچک می‌کند.
    این میز جذابیتی برای این فضا نخواهد داشت. علاوه بر فضای اتاق نیاز فرد را برای اندازه میز باید در نظر گرفت. اگر فرد اسناد و مدارک زیادی دارد و نیاز به فضایی برای ذخیره سازی آنها دارد، باید این آپشن روی میز در نظر گرفته شود. پس زمانی که قصد خرید یک میز را دارید، ابتدا لازم است نیاز سنجی کنید. و با توجه به نقش و فعالیت کارکنان میزهای در یک سبک اما مدل‌های متفاوتی خریداری نمایید.

    میز شرکتی ام دی اف

  4. نوع کار شما

    تمام مدل‌های میز اداری ام دی اف در محیط کار شما بسیار تاثیرگذارند. و به نوعی تجارت شما را تعریف می‌کند. برای کارهای سنتی یا حرفه‌ای در اداره‌های مختلف و دفاتر یا اتاق‌های شخصی خرید مدل‌های مختلف میز لازم است. میز کارمندی ام دی اف در محل کار شما منعکس کننده نوع کسب و کار، جدیت و نظم شما در کارتان می‌باشد.
    زمانی که قرار است. یک میز اداری ام دی اف یا هر جنس دیگری برای کار خود انتخاب کنید. ابتدا به سبک دفتر کاری، رنگ بندی، برند خود و دکوراسیون دقت نمایید. و متناسب با آن مبلمان اداری و لوازم جانبی آن را تهیه کنید. هم خود و کارکنان با ورود به آن شرکت احساس آرامش کنید و هم ارباب رجوع با رضایت و اعتماد بیشتری با شما همکاری کند.

  5. جنس میز کارمندی ام دی اف

    میز کارمندی از مواد مختلفی ساخته می‌شود که هر یک رنگ و سبک‌های متفاوتی دارند. و متناسب با دکوراسیون و سلیقه مشتری استفاده می‌شوند .جنس میز اداری ممکن است به صورت ترکیبی یا تکی از مواد مختلف چوبی، ملامینه، شیشه‌ای ام دی اف یا فلزی ساخته شود.
    معمولاً میز کارمندی که از چوب ساخته شده باشد قیمت بالاتری دارد، وزنش سنگین است. اما زیبایی و دوام بیشتری نسبت به بقیه جنس‌ها دارد. میز کارمندی MDF نیز در مدل‌های بسیار متنوع ساخته می‌شود که هم مقرون به صرفه است .و هم دوام بالایی دارد.
    برخی میزها نیز از جنس فلزی یا ترکیبی فلز و شیشه ام, دی اف و روکش شیشه‌ای, ام دی اف با روکش ملامینه و یا تمام جنس‌ها و کیفیت‌ها با روکش چوبی ممکن است ساخته شود. که در مجموعه مبلمان پدر تمامی ترکیبات قابل سفارشی سازی است.
    بیشتر بخوانید : معرفی ۴ مدل خاص میز اداری شرکتی ارزان و شیک

    میز کارمندی ام دی اف

  6. رنگ بندی میز کارمندی ام دی اف

    اگر بنا دارید مبلمان اداری ام دی اف یا هر جنس دیگری را متناسب با نام تجاری خود انتخاب کنید. تجربیات نشان می‌دهد انتخاب و تزریق بعضی از رنگ‌های روشن در فضای کاری‌تان به ناگهان و به طور قابل چشمگیری موجبات افزایش بهره‌وری هماهنگی کارمندان را به وجود می‌آورد.

  7. توسعه کسب و کار شما

    با توجه به موارد گفته شده زمانی که قصد خرید میز کارمندی ام دی اف یا هر کیفیت دیگری را دارید توجه به آینده شرکت خود نیز داشته باشید. اگر بناست کسب و کار شما گسترش پیدا کند. و یا در فضای دیگری کار کند. و یا کارمندان بیشتری را استخدام نمایید نیاز به تجهیزات بیشتر ممکن است داشته باشید.
    بنابراین برنامه‌ریزی برای آینده کاری خود تعیین و انتخاب نوع و اندازه مبلمان اداری شما موثر است. و در این صورت در بلند مدت هزینه‌های شما را کاهش می‌دهد. و نیاز به تعویض دکوراسیون نخواهید داشت.

  8. قیمت میز اداری ام دی اف

    زمان خرید میز اداری شرکتی بهتر از ابتدا به بودجه خود و توقعی که از میز دارید توجه کنید. اگر دید بلند مدت و سرمایه‌ای دارید و همچنین بودجه کافی در دسترس دارید بهتر است میزهای جنس خوب و با کیفیت بالا تهیه نمایید. و وسوسه خرید میز ارزان قیمت را از سر خود خارج کنید. و به دنبال قیمت میز اداری دست دوم و یا خرید از سایر موسسات را فراموش کنید.
    چرا که ممکن است موجب تلف شدن سرمایه شما گردد. چرا که این می‌تواند سرمایه‌گذاری نادرستی باشد. خرید نمودن میز کارمندی با کیفیت بالا علاوه بر اینکه محکم است، طول عمر و دوام بالایی را نیز خواهد داشت.همچنین کارمندان پشت آن میز راحت‌تر فعالیت می‌کنند.

میز کارمندی ام دی اف ارزان

بیشتر بخوانید : ۱۰ عامل موثر بر قیمت میز کار ساده

حرف پایانی

در این مقاله همانطور که بیان شد خرید میز اداری ام دی اف یا میز اداری از نیازهای ضروری هر سازمان و محل کاری می‌باشد. چرا که افراد تقریباً یک سوم روز خود را در این سازمان‌ها سپری می‌کنند. و در صورتی که روی ملزومات اداری استاندارد کار کنند، در بلند مدت، هم از آسیب‌های فیزیولوژیکی و مشکلاتی چون کمردرد و گردن درد، ایزوله می‌شوند.

-10%
میز مدیریتی الماس
25,000,000
22,500,000
تومان
-9%
کمد فلزی 12 درب
5,800,000
5,250,000
تومان
-10%
5,500,000
4,950,000
تومان
-2%
کمد فلزی بایگانی دو درب
4,850,000
4,750,000
تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
سبد خرید
در خرید های خود با استفاده از کد تخفیف moblepedar خریدی لذت بخش تجربه کنید.
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
[sc_embed_player fileurl="https://ups.music-fa.com/tagdl/6e41/Goroh%20Rastak%20-%20Sornaye%20Nowrouz%20(320).mp3"]