قابل توجه مشتریان گرامی، زمان تحویل محصولات سفارشی بین 8 الی 12 روز کاری می باشد. جهت هماهنگی با واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

02537229433

وبلاگ

راهنمای خرید صندلی کامپیوتر توری

صندلی کامپیوتر توری یکی از مدل های پر فروش صندلی کامپیوتر و اداری می باشد. آیا تا به حال فکر کرده‌اید که صندلی اداری پشت توری چه فایده‌ای دارند؟ یا آیا تا به حال به ذهن شما خطور کرده است که صندلی‌های پشت توری راحتی و استحکام کمتری دارند؟ در توضیح این موارد باید بگوییم که اگر این چنین فکر کرده‌اید کاملاً در اشتباهید .

این مدل صندلی اداری ، نسبت به تمام صندلی‌های دیگر یعنی روکش چرمی یا روکش پارچه‌ای راحتی و دوام بهتری دارند . و به علت امکان گردش هوا ، از عرق کردن در پشتی آن جلوگیری می‌شود . و به علت داشتن شبکه توری موجب گردش هوا شده می‌شود . در نتیجه کاربر کمتر عرق کند و لذت بیشتری را از نشستن روی یک صندلی استاندارد می‌دهد .

در این مقاله سعی کردیم به طور کامل ویژگی‌های یک صندلی کامپیوتر توری یا مش را توضیح دهیم و در رابطه با دوام و استحکام آن صحبت کنیم.

صندلی کامپیوتر توری چیست و چرا باید آن را استفاده کنیم؟

صندلی اداری توری صندلی می‌باشد که در قسمت پشت آن یعنی تکیه‌گاهش به جای استفاده از پارچه و یا چرم ، یک شبکه توری استفاده می‌شود . جنس این شبکه توری بسیار خاص و با دوام و با کیفیت بالا ساخته می‌شود . این پارچه توری در صندلی‌های پشت توری موجب گردش هوا می‌شود . و از عرق کردن و گرم شدن بیش از حد جلوگیری می‌نماید .

صندلی کامپیوتر توری

به همین دلیل فرد کمتر احساس کلافگی و خستگی می‌کند و با آرامش بیشتری کار می کند و کارایی او را بالا می‌برد.

ویژگی‌های صندلی اداری توری

صندلی کامپیوتر پشت توری موجب بالا بردن سلامتی پوست فرد می‌شود . و از عرق سوز شدن در نشستن‌های طولانی جلوگیری می‌کند . همچنین در صندلی‌های اداری پشت توری طراحی ظریفی به کار رفته است که در عین استحکام و قدرت آن موجب زیبایی هرچه بیشتر دکوراسیون محیط کار شما می‌شود. چه این محیط در منزل شما باشد و چه شرکت یا اداره. بنابر آنچه گفته شد به طور خلاصه می‌توان گفت صندلی اداری توری دار ویژگی‌های زیر را دارا می‌باشد:

  • وزن پایین
  • گردش هوا و عدم ایجاد تعریق
  • ایجاد فضای مدرن و شیک در محل کار
  • افزایش بهره وری ، کم کردن احساس درد و خستگی
  • جلوگیری از به وجود آمدن مایت ها، قارچ‌های پوستی و باکتری‌ها

یکی از ویژگی‌های مهم بهترین صندلی کامپیوتر توری برطرف کردن نیاز اعضای مهم بدن مانند گردن،  ستون فقرات، کمر و دنبالیچه می‌باشد.  در محیط‌ های کاری به صورت نرمال افراد ۸ ساعت در روز روی صندلی می‌نشینند. و اگر این فرد گیمر باشد ساعت طولانی‌تری را پیوسته روی صندلی خواهد نشست.  پس انتخاب صندلی مناسب برای نشستن های طولانی نوعی پیشگیری برای بیماری‌های کمر و ستون فقرات می‌باشد.

صندلی اداری توری

آسیب‌های ناشی از صندلی کامپیوتر توری غیر استاندارد

  • به وجود آوردن گودی کمر ، درد در مفاصل و ناحیه پا
  • آسیب به مهره‌های گردن و کمر کج شدن ستون فقرات

انواع صندلی کامپیوتر توری

صندلی‌های اداری توری دار انواع مختلفی دارند که مهمترین آنها شامل:

  1. صندلی مدیریتی پشت توری
  2. صندلی کارشناسی مش
  3. صندلی اداری انتظار توری
  4. صندلی کامپیوتر کانتر توری

صندلی‌ کامپیوتر توری از نظر ظاهر بسیار شیک و مدرن می‌باشند . و کمتر از سایر صندلی‌ها دچار آسیب دیدگی و یا لک و تیرگی می‌شوند . این صندلی‌ها در اولین بار در سال ۱۹۹۴ وارد بازار شدند و خیلی سریع سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص دادند.

قیمت صندلی توری

عوامل مختلفی در قیمت صندلی اداری مش موثر است. قیمت صندلی کامپیوتر توری بر اساس جنس توری، جنس صندلی، مدل و کیفیت به کار رفته متفاوت است. و به طور کلی با توجه به دوام بالای آنها قیمت‌های مناسبی دارند. و گاهی با شرکت در حراج صندلی اداری یا فستیوال‌های فصلی می‌توان صندلی کامپیوتر پشت توری را می‌توان حتی با قیمت پایین‌تری خرید.

صندلی کامپیوتر توری  استاندارد چگونه است؟

صندلی‌های اداری معمولاً مدل‌ها و طرح‌های متنوعی دارند. ممکن است فرد با ورود به بازار کمی گیج شود که کدام یک برای او مناسب‌تر است. و کدام استاندارد است. در بین مدل‌های صندلی کامپیوتر صندلی اداری توری متقاضیان خاص خود را دارد.  به ویژه افرادی که طولانی مدت روی صندلی می‌نشینند. که بهتر است در تولید آن یک سری فاکتورها رعایت شود.

صندلی اداری نیلپر

قسمت پشتی کمر یکی از مهم‌ترین قسمت‌های صندلی کامپیوتر پشت توری بوده که باید به آن توجه خاص شود.  و این پشتی  مهمترین و اصلی‌ترین تفاوت این محصول با بقیه صندلی‌ها می‌باشد. این قسمت همانطور که از اسمش پیداست از یک شبکه توری شکل یا مش ساخته می‌شود. که جنس و کیفیت خاصی دارد. و به خاطر این ویژگی منحصر به فرد آن، استفاده از آن راحت‌تر می‌باشد.

به ویژه در مناطق گرم و یا روزهای گرم سال به خاطر تعرق زیاد فرد.  انتقال رطوبت به پشتی این قسمت ممکن است جاذب باکتری‌ها باشد.  وجود شبکه مش در قسمت پشتی صندلی اداری توری باعث شده هوا در پشت کاربر به گردش بیفتد. و از آسیب‌های پوستی، تعریق و باکتری‌ها جلوگیری کند . این صندلی بسیار مورد استقبال مدیران می‌باشد.  چرا که ساعت‌های طولانی پشت میز می‌نشینند.  می‌تواند روی آرامش و بازدهی بالاتر آنها تاثیر بگذارد.

بیشتر بخوانید :خریدانواع میز کارمندی ام دی اف بابهترین قیمت وبالاترین کیفیت

خرید بهترین مدل صندلی پشت توری

صندلی کامپیوتر توری از صندلی‌های پرطرفدار در سال‌های اخیر می‌باشد. عوامل مختلفی بر قیمت آن موثرند. که در قسمت‌های دیگر مقاله به آنها اشاره شد. بدیهی است که کیفیت صندلی بر قیمت آن نیز موثر است. هرچه  صندلی با کیفیت‌تر و با قابلیت‌های بیشتر باشد قیمت بالاتری دارد.

صندلی اداری توری جوان

مبلمان پدر انواع مدل های صندلی‌ کامپیوتر را با بالاترین کیفیت ساخت و با پایین‌ترین قیمت عرضه می‌کند. با مقایسه ویژگی‌های آن با سایر محصولات مشابه به این نتیجه خواهید رسید .که با خرید یک صندلی کامپیوتر توری استاندارد، می‌توانید در آینده از مشکلات و دردهای مزمن در کمر، گردن و ستون فقرات جلوگیری نمایید. متاسفانه صندلی‌های معمولی به دلیل عدم رعایت ویژگی‌های ارگونومیک موجب آسیب‌های جبران ناپذیری به سلامت کاربران می‌شوند.

سخن پایانی

اینکه شما پشت کامپیوتر چه کاری انجام می‌دهید.  اصلاً مهم نیست حتی اگر قرار است ۳۰ دقیقه در روز پشت میز کامپیوتر بنشینید. لازم است حتماً صندلی کامپیوتری را انتخاب کنید که استاندارد بوده .و راحتی بالایی داشته باشد تا در بلند مدت سلامتی خود را به خطر نیندازید.

صندلی کامپیوتر توری یکی از انواع صندلی‌های اداری و مدیریتی می‌باشد که با عرضه آن به بازار جایگاه خوبی در بازار برای خود به دست آورده است.  و مورد توجه خیلی از خریداران بوده است. این صندلی‌ها ظاهری جذاب و مدرن دارند و می‌توانند دکوراسیون فضای کاری شما را مدرن‌تر و زیباتر کنند.

-10%
میز مدیریتی الماس
25,000,000
22,500,000
تومان
-9%
کمد فلزی 12 درب
5,800,000
5,250,000
تومان
-10%
5,500,000
4,950,000
تومان
-2%
کمد فلزی بایگانی دو درب
4,850,000
4,750,000
تومان

1 دیدگاه در “راهنمای خرید صندلی کامپیوتر توری

  1. mahd گفت:

    بسیار جامع و خوب بود استفاده کردم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
سبد خرید
در خرید های خود با استفاده از کد تخفیف moblepedar خریدی لذت بخش تجربه کنید.
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
[sc_embed_player fileurl="https://ups.music-fa.com/tagdl/6e41/Goroh%20Rastak%20-%20Sornaye%20Nowrouz%20(320).mp3"]