قابل توجه مشتریان گرامی، زمان تحویل محصولات سفارشی بین 8 الی 12 روز کاری می باشد. جهت هماهنگی با واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

02537229433

وبلاگ

اندازه مناسب صندلی کامپیوتر کودک در هر سن چقدر است؟

صندلی کامپیوتر کودک اگر کلمه مورد نظر شما در این سرچ بوده، احتمالاً فرزند یا فرزندان کوچکی دارید. و نگران سلامتی آن هستید . یا اینکه فرزندتان مدام از شما تقاضا می‌کند روی صندلی کامپیوتر  شما بنشیند و بچرخد . همانطور که می‌دانید کودکان روحیه استقلال طلبی دارند .و ما باید این حس را در آنها پرورش دهیم .

مسلماً در همه زمینه‌ها این امکان وجود ندارد . ولی یکی از کمک‌هایی که در این زمینه می‌توانیم به کودکمان بکنیم و از او حمایت کنیم خریدن صندلی مناسب برای او و فراهم کردن شرایط محیطی امن مناسب برای انجام فعالیت‌هایش به صورت شخصی می باشد. گاهی کودک شما تمایل دارد زمانی پشت میز بنشیند . نقاشی کند و یا بازی‌های ویدیویی متناسب با سن خود انجام دهد.

خریدن یک صندلی کودک کامپیوتر می‌تواند در این مسیر به شما کمک کننده باشد.

انتخاب صندلی مناسب با سن کودک

اگر قصد دارید فرزند شما تمرکز بیشتری داشته باشد و زمان بیشتری فعالیت‌های روزانه‌اش را با نشستن روی صندلی ، خواندن کتاب ، انجام کارهای هنری مثل خمیر بازی ، نقاشی بازی با تبلت و یا کامپیوتر صرف کند . بهتر است اجازه ندهید که وی روی صندلی شما بنشیند .

چرا که در آن صورت مجبور است حالت فیزیکی بدی به خود بگیرد .این موجب می شود که هم زود از میز و صندلی خسته شود.و هم تمرکز در کارش کم می‌شود . بهتر است شما به دنبال انتخاب یک صندلی متناسب با سن کودک خود باشید .طوری که او بتواند خیلی راحت روی صندلی‌اش بنشیند.

صندلی کامپیوتر کودک

به آن علاقمند باشدو سلامتی‌اش هرچه بیشتر حفظ شود . نکته مهم اینکه صندلی کودک باید طوری طراحی شده باشد که پاهای کودک آویزان نباشد . چرا که ممکن است از لحاظ ارگونومیک به کودک شما آسیب وارد شود .

اندازه مناسب صندلی کامپیوتر کودک چقدر است

صندلی کامپیوتر کودک در سنین مختلف از لحاظ اندازه با هم فرق دارد .یک عامل مهم در زمینه انتخاب صندلی ، قد کودک و فرم بدنش می‌باشد . در جدول زیر ارتفاع صندلی متناسب با سن کودک برای شما آورده شده است که زمان خرید صندلی لازم است به آن توجه نمایید.

 

ابعاد استاندارد صندلی کودک

ابعاد صندلی کودک

زمانی که می‌خواهید یک صندلی اداری کودک یا صندلی کامپیوتر دخترانه یا پسرانه خرید نمایید .دقت کنید که حتماً صندلی را مناسب با سن کودک خود تهیه کنید. پای کودک حتماً باید به زمین برسد و زمان نشستن او روی صندلی زانوهایش زاویه ۹۰ درجه بگیرد. اگر صندلی متناسب با قد کودک خود تهیه نمایید که نکات ارگونومیک در آن رعایت شده باشد .

در این صورت می‌توانید با خیال راحت او را روی صندلی بنشانید تا فعالیت‌هایش را انجام دهد. و نگران به وجود آمدن مشکلات فیزیکی در بدنش نباشید.

جنس صندلی کامپیوتر کودک چگونه باید باشد

بیشتر صندلی کامپیوتر کودکان در فروشگاه‌های اینترنتی و نمایندگی‌های فروش با جنس چوب و یا پلاستیک می‌باشند. البته شاید جدیداً دیده باشید که صندلی‌هایی از جنس‌های دیگر هم وارد بازار شده‌اند . اما از نظر تقاضای بازار به پای دوجنس اول نمی‌رسند. زمانی که صندلی کامپیوتر بچگانه‌ای انتخاب می‌نمایید جنس آن زیاد تاثیری در سلامت بدن کودک نخواهد داشت .

 

صندلی کامپیوتر دخترانه

و معمولاً افراد صندلی را با دکور اتاق ست می‌کنند . اما به این نکته هم دقت کنید که زمانی که می‌خواهید صندلی کامپیوتر برای کودکان انتخاب کنید به سن کودک توجه کرده. و علاوه بر آن سعی کنید کیفیت و دوام آن را در نظر بگیرید بهتر است صندلی بخرید که ضمانت داشته باشد و کیفیت مواد به کار رفته در آن بالا باشد .

موضوع مهم دیگر در رابطه با صندلی کامپیوتر کودک استاندارد بودن آن است .و این موضوع بسیار اهمیت دارد .چرا که کودکان فعالیت‌های زیادی از روزمره خود را پشت میز و صندلی سپری می کنند. و شما با یک انتخاب هوشمندانه می‌توانید هم از آسیب به وی جلوگیری کنید . و هم با انتخاب یک کار با کیفیت و محکم خیالتان از دوام و ماندگاری آن راحت خواهد بود.

بیشتر بخوانید : 3عامل اصلی تعیین کننده قیمت بهترین صندلی کامپیوتر

طرح و ظاهر صندلی کامپیوتر دخترانه و پسرانه

نکته بعدی که در انتخاب صندلی کامپیوتر برای کودکان باید مد نظر قرار گیرد توجه به سن کودک است . و اینکه چه سبک و مدلی متناسب با سن آن خریداری شود . بسته به اینکه کودک شما در چه سنی قرار دارد، دختر یا پسر است، معمولاً علاقمند به چه رنگ‌ها و شخصیت‌های کارتونی می‌باشد ،باید انتخاب کنید.

امروزه در فروشگاه‌ها صندلی‌های کودک با طرح‌های متفاوت و متنوعی به چشم می‌خورد که در برخی از آنها اصول ارگونومیک به خوبی رعایت شده است . و حتی روکش‌های مخصوص و قابل تعویض برایشان در نظر گرفته شده است .

صندلی کامپیوتر کودک

ویژگی‌های فنی صندلی کامپیوتر کودک

وقتی که قرار است صندلی کامپیوتر برای کودکان و یا صندلی کامپیوتر دخترانه یا پسرانه انتخاب کنید .برای اینکه به درستی و آگاهانه بتوانید انتخاب خوبی داشته باشید. باید حتماً اصول ارگونومیک در ساخت آن رعایت شده باشد .بهتر است صندلی ارتفاع قابل تنظیم داشته باشد .و حداقل ۱۰ سانت ارتفاع آن بالا و پایین رود .

داشتن مکانیزم فنری بودن در پشتی صندلی کمک می‌کند که تا ۱۵ درجه زاویه نشستن آن تغییر کرده و وزنش تقسیم شود .این دو ویژگی از ویژگی‌های بسیار مهم و فنی در رابطه با صندلی کامپیوتر طبی کودکان می‌باشد. و همین دو ویژگی کمک می‌کند که شما خیالتان  از وضعیت سلامت کودک زمانی که روی صندلی نشسته است راحت باشد.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید صندلی کامپیوتر توری

 سایر خصوصیات صندلی کامپیوتر فانتزی

برخی افراد تمایل دارند صندلی کامپیوتر فانتزی یا صندلی کامپیوتر صورتی برای دختران یا آبی برای پسران بخرند .و حتی گاهی دوست دارند صندلی را با میز ست کنند .تا هم یک ست میز و صندلی مناسب داشته باشند .و دکوراسیون اتاق کودک را جذاب‌تر کنند . و هم امکانات بیشتری برای کودکشان فراهم کنند.

مثلاً اشغال فضای کمتر در اتاق کودک همرنگ بودن و یا تناسب رنگ میز و صندلی با فضای اتاق ،تنظیم ارتفاع صندلی متناسب با ارتفاع میز و غیره می باشد. و یا اینکه هنگام خرید صندلی اداری کودک باید دقت کنید که وزن صندلی نه خیلی سنگین و نه خیلی سبک باشد .که کودک بتواند هم راحت آن را جابجا کند و هم اینکه در صورت سبک بودن زیاد ، کودک با جابجایی آن ، صندلی روی او برنگردد.

صندلی کامپیوتر کودک

بیشتر بخوانید :خریدانواع میز کارمندی ام دی اف بابهترین قیمت وبالاترین کیفیت

سخن پایانی

در این مقاله تلاش کردیم که شما را با خصوصیات یک میز و صندلی کامپیوتر کودک طبی و استاندارد آشنا نماییم .و به دلیل اهمیت وضعیت بدنی کودک زمان انجام فعالیت‌های روزانه  پشت میز ، خرید صندلی استاندارد امنیت به سزایی دارد . همچنین تاکید نمودیم که زمان خرید صندلی اداری حتماً به سن کودک توجه کنید . و متناسب با وزن او میز و صندلی مناسبی را خریداری نمایید.

-10%
میز مدیریتی الماس
25,000,000
22,500,000
تومان
-9%
کمد فلزی 12 درب
5,800,000
5,250,000
تومان
-10%
5,500,000
4,950,000
تومان
-2%
کمد فلزی بایگانی دو درب
4,850,000
4,750,000
تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
سبد خرید
در خرید های خود با استفاده از کد تخفیف moblepedar خریدی لذت بخش تجربه کنید.
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
[sc_embed_player fileurl="https://ups.music-fa.com/tagdl/6e41/Goroh%20Rastak%20-%20Sornaye%20Nowrouz%20(320).mp3"]