قابل توجه مشتریان گرامی، زمان تحویل محصولات سفارشی بین 8 الی 12 روز کاری می باشد. جهت هماهنگی با واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

02537229433

وبلاگ

کمدهای فلزی

همه چیز درباره کمد های فلزی (قسمت دوم)

کمدهای فلزی کمدهایی هستند که از جنس فلز ساخته می‌شوند. این نوع کمدها در مکان‌های مختلفی همچون اداره‌ها و دفاتر اداری، شرکت‌ها و سازمان‌ها، بیمارستان، کارخانه‌ها، استخرها و باشگاه‌ها، مدارس و حتی خانه‌ها کاربرد دارند. مدل‌ها و ابعاد کمد فلزی بسیار متنوع است ولی هدف آنها یک چیز است و آن نظم بخشیدن به وسایل و محیطی است که در آن از کمد استفاده می‌شود.

در این مقاله قصد داریم شما را با مشخصات و ویژگی‌های کمد های فلزی آشنا کنیم. با ما همراه باشید:

 

مدل‌ کمد های فلزی

کمد های فلزی معمولاً در چندین نوع و طرح متفاوت موجود هستند که در اینجا به برخی از این مدل ها اشاره می‌شود :

  •  کمد های فلزی دارای چند درب‌

این نوع کمدهای فلزی دارای درب‌های جلویی هستند که معمولا قابلیت قفل شدن دارند. قفل کردن درب های کمد باعث محافظت از محتویات و وسایل شما می شود. همچنین استفاده از این کمدها در محیط‌های صنعتی، اداری و تجاری پیشنهاد می شود.

  • کمد فلزی همراه با قفسه‌ها

این نوع کمدها شامل قفسه هایی از جنس فلز هستند. این قفسه ها برای قرار دادن اجناس مختلف در کمد، مناسب هستند. همچنین امکان تنظیم و تغییر ارتفاع آن‌ها جود دارد. کمد های فلزی قفسه ای برای استفاده در انبارها، محیط‌‌های صنعتی و کارگاه‌ها مناسب هستند.

کمدهای فلزی قفسه‌دار

  • کمد فلزی با درازکش‌ها

کمد های فلزی درازکش، دارای درازکش‌‌هایی هستند که قابلیت جابجایی دارند. این درازکش‌ها دسترسی شما را به محتویات کمدتان راحت تر می کنند. درازکش‌ها معمولاً بر روی ریل‌های فلزی نصب می شوند و قابلیت تحمل وزن بالا را دارند. این نوع کمد فلزی برای استفاده در کارگاه‌ها و محیط‌های صنعتی بسیار مفید و مناسب است .

  • کمد فلزی با قفل الکترونیکی

برخی از کمدهای فلزی با سیستم قفل الکترونیکی مجهز شده‌اند. این سیستم به صورتی طراحی شده که بازو بسته شدن کمد از طریق رمز عبور یا کارت‌های الکترونیکی صورت می گیرد. کمد های فلزی همراه با قفل الکترونیکی، مناسب افرادی است که به دنبال راحتی و امنیت بیشتر هستند .

 

یک کمد فلزی وقتی مناسب است که متناسب با نیاز و محیط استفاده شما باشد. سعی کنید قبل از خرید به انواع مدل ها و امکانات کمد های فلزی، سایز و ابعاد مختلف آنها دقت داشته باشید . این کار به شما کمک می کند بهترین مدلی را که متناسب با سلیقه و نیاز شما است تهیه کنید.

کمد با قفل

ابعاد کمد فلزی

ابعاد کمد فلزی اداری متفاوت می باشند . سایز کمدها بستگی به طراحی و مدل  و کارایی و ویژگی‌های خاص‌شان دارد . با این حال در ادامه، ابعاد استاندارد برخی از کمد های فلزی اداری را بیان می کنیم :

  1. ارتفاع : ارتفاع کمد های فلزی اداری معمولا بین 180 تا 200 سانتی متر است. این ارتفاع به دلیل تناسب با محیط اداری تعیین شده است . اگر چنین ارتفاعی را انتخاب کنید، کمد ها و وسایل به راحتی در کنار یکدیگر جای می گیرند .
  2. عرض: عرض کمد های فلزی اداری نیز متنوع است . عرض کمد ها می ‌تواند بین 80 تا 120 سانتی متر متغیر باشد . این مقدار بستگی به تعداد قفسه‌‌ها و کشوها و نیازهای ذخیره‌ سازی شما دارد . یکی از نکات جالب در مورد کمدهای فلزی تنوع سایز آن‌ها است . پس از بابت پیدا کردن کمدی با سایز مدنظرتان نگران نباشید .
  3. عمق : در عمق کمد های فلزی اداری نیز شاهد تنوع هستیم . عمق آن ها معمولاً بین 40 تا 50 سانتی متر است. این عمق به اندازه ای هست که بتوانید اجسام و مواد مورد نیاز را درون کمد قرار دهید . و نیز در عین حال فضای کافی برای حرکت و دسترسی به آن ها وجود دارد .

 

باید بدانید که ابعاد دقیق هر کمد فلزی اداری به تولید کننده، مدل و طراحی خاص آن بستگی دارد. در هنگام خرید، به جزئیات محصول و ابعاد آن توجه کنید . و اطمینان حاصل کنید که به اندازه ‌ای مناسب برای نیازهای شما فضا دارد .

همچنین، به عوامل دیگری مانند تعداد و نوع قفسه‌ها و کشوها، نوع قفل، کیفیت ساخت و طراحی کلی کمد نیز توجه کنید تا بهترین انتخاب را برای خود داشته باشید.

کمد فلزی اداری

کمد فلزی جدید

در اینجا به ویژگی‌ها و تنوع کمد های فلزی می‌پردازیم :

  • طراحی مینیمالیستی

کمد های فلزی با طرح مینیمالیستی مناسب افرادی است که طرح های ساده را می پسندند. سادگی این کمد ها در عین جذابیت است و بسیار شیک هستند. همچنین حاوی رنگ‌بندی هماهنگ و مواد مرغوب هستند که می‌توانند توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب کنند.

  •  استفاده از مواد متنوع

در کمد فلزی‌های جدید، از مواد متنوعی برای تولید استفاده می شود . برخی از این مواد شامل فلزات با پوشش‌ های مختلف، مانند روکش پودری، استیل ضد زنگ، آلومینیوم و .. می‌شوند. همچنین، ترکیباتی از فلز و مواد دیگر مانند چوب، شیشه یا پلاستیک نیز در طراحی ‌های جدید مورد استفاده قرار می گیرد. مراحل تولید کمد فلزی شامل مراحلی است که از مواد متنوع در آن استفاده شده است.

  • فناوری هوشمند

با پیشرفت تکنولوژی، برخی از کمد های فلزی‌ جدید مجهز به ویژگی‌های هوشمند می‌شوند . این ویژگی‌ها شامل نورپردازی LED داخلی، سیستم‌های قفل الکترونیکی، شارژرهای USB یا حسگرهای حرکت می‌باشند.

  • سازماندهی بهینه

کمد فلزی‌ جدید همچون صندلی انتظار متناسب با نیازهای مدرن و سبک زندگی طراحی و تولید می‌شوند . این طراحی‌ها شامل قفسه ‌بندی و استفاده بهینه از فضای موجود، بکارگیری سیستم‌های قابل تنظیم و حفظ تمیزی و نظم می شود. نکته مهم در این طراحی، استفاده درست از تمامی فضاهای خالی کمد است.

  • پایداری و قابلیت بازیافت

با توجه به افزایش حساسیت نسبت به مسائل محیط زیست، انتظار می رود کمدهای فلزی‌ جدید با تأکید بر پایداری و قابلیت بازیافت طراحی شوند . در این طراحی‌، سعی می شود از مواد بازیافتی که قابلیت تجزیه شدن دارند بکار گرفته شود . از این طریق آسیب کمتری به محیط زیست وارد می‌شود.

کمد فلزی اداری

 

قیمت کمد فلزی

قیمت کمدهای فلزی بسیار متنوع است و بستگی به کیفیت آنها، ویژگی‌ها، کارایی و … دارد. در ادامه برخی از عواملی که در تعیین قیمت کمد فلزی نقش دارند، بیان شده است:

  • اندازه و سایز

سایز و ابعاد کمد فلزی تأثیر مستقیمی بر قیمت آن دارد . کمد هایی با ابعاد بزرگتر، نسبت به کمد های کوچک تر گران تر هستند .

  •  کیفیت ساخت

کیفیت و استحکام کمد فلزی نیز بر قیمت آن اثرگذار است . هر چه کیفیت و استحکام کمد بیشتر باشد، هزینه آن نیز بیشتر است .

  • برند

همانطور که تاکید کردیم یکی از مواردی که قبل از خرید باید به آن توجه داشته باشید، برند محصول است . اما گاهی برخی برند های معروف و معتبر محصولات گران‌تری دارند .

  • امکانات و ویژگی های بیشتر

وجود ویژگی‌های اضافی مانند قفل‌ها، کشوها، چرخ‌ها نیز می‌تواند باعث افزایش قیمت محصول شود . کمد فلزی‌هایی که دارای ویژگی‌های بیشتر هستند معمولاً قیمت بیشتری دارند .

  • بازار و مکان خرید

عامل موثر بعدی، منطقه و شهری است که به آن مراجعه می‌کنید . قیمت هر محصول در نقاط مختلف، متفاوت است . همچنین، مکان خرید بر روی قیمت محصول تاثیرگذار است . خرید آنلاین یا از طریق فروشگاه‌های معتبر می‌تواند  قیمت را تغییر دهد.

با توجه به این عوامل، قیمت کمد فلزی می‌تواند متفاوت باشد. برای بررسی دقیق  قیمت کمد فلزی بهتر است در فروشگاه‌های محلی یا آنلاین جستجو کنید و مقایسه ای بر روی قیمت‌ها داشته باشید .

کمد فلزی جادار

خرید کمد فلزی

برای خرید کمد فلزی، می توانید از روش های مختلف ذیل اقدام نمایید :

  • فروشگاه‌های آنلاین

پس از مراجعه به وبسایت ها و فروشگاه های آنلاین، محصولات مبلمان و تجهیزات خانگی را مشاهده کنید. معمولا در این فضاها امکان مقایسه محصولات فراهم است. شما می توانید براساس بودجه ای که دارید، محصول مدنظرتان را انتخاب کنید. همچنین از قسمت نظرات مشتریان، می توانید کیفیت محصول را بسنجید. و در نهایت پس از سفارش مدل مورد پسندتان، آن را به آدرس خود تحویل بگیرید.

  •  فروشگاه‌های محلی

مراجعه به فروشگاه مبلمان منطقه محل زندگی‌تان، یکی دیگر از راه‌های تهیه کمد فلزی است. شما پس از بررسی محصولات می‌توانید از مشاورین مربوطه راهنمایی بگیرید. و حتی با کمک کارشناسان، جزئیات فنی و قیمت‌ها را بررسی کنید. اگر محصول مورد نظرتان را پیدا نکردید، از کارشناسان کمک بگیرید تا شما را در سفارش راهنمایی کنند یا به فرشگاه‌های معتبر ارجاع دهند.

  • بازارچه‌ ها و نمایشگاه‌ های مبلمان

در برخی شهرها بازارچه‌ها و نمایشگاه‌های مبلمان برگزار می‌شوند . در این مکان‌ها انواع کمد فلزی را عرضه می کنندکه به راحتی می توانید بررسی و مشاهده کنید. همچنین شما می‌توانید به کمک فروشندگان و تولیدکنندگان در مورد جزئیات فنی، قیمت و ویژگی های مختلف محصولات صحبت کنید و تصمیم‌ مناسب تری بگیرید .

  • فروشگاه‌ های محصولات دست دوم

اگر دنبال راه اقتصادی‌تر و ارزان‌تری هستید، می‌توانید به فروشگاه‌های محصولات دست دوم یا سایت ‌های آنلاین معامله‌گری مراجعه کنید. در آنجا می‌توانید کمد های فلزی مستعمل را با قیمت‌های مناسب‌تری پیدا کنید. قبل از خرید، از قابل استفاده بودن و کیفیت محصول مطمئن شوید .

 

 

-10%
میز مدیریتی الماس
25,000,000
22,500,000
تومان
-9%
کمد فلزی 12 درب
5,800,000
5,250,000
تومان
-10%
5,500,000
4,950,000
تومان
-2%
کمد فلزی بایگانی دو درب
4,850,000
4,750,000
تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
سبد خرید
در خرید های خود با استفاده از کد تخفیف moblepedar خریدی لذت بخش تجربه کنید.
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
[sc_embed_player fileurl="https://ups.music-fa.com/tagdl/6e41/Goroh%20Rastak%20-%20Sornaye%20Nowrouz%20(320).mp3"]