قابل توجه مشتریان گرامی، زمان تحویل محصولات سفارشی بین 8 الی 12 روز کاری می باشد. جهت هماهنگی با واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

02537229433

وبلاگ

خرید صندلی انتظار اداری

نکات خرید صندلی انتظار اداری

خرید صندلی انتظار اداری از اقداماتی است که در هنگام خرید وسایل و تجهیزات یک اداره و شرکت باید آن را مدنظر داشت. صندلی‌های انتظار جزء دسته مبلمان اداری است که در اتاق انتظار و مکانی که ارباب رجوع باید منتظر انجام کارش بماند تعبیه می‌شود. این نوع صندلی‌ها انواع مختلفی دارند. هر شرکت و اداره‌ای متناسب با فضای اداری، نوع کسب و کار، بودجه و نیاز خود به سراغ خرید‌ صندلی‌های انتظار مورد نظرش می‌رود. در این مقاله ابتدا قصد داریم شما را با نکات خرید صندلی انتظار اداری و اصول طراحی آن آشنا کنیم. سپس پرکاربردترین انواع صندلی مناسب انتظار را برایتان معرفی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

 

نکات مهم در هنگام خرید صندلی انتظار اداری

  • اندازه و تعداد صندلی­‌ها

اینکه شما به چند صندلی نیاز دارید، به ابعاد فضایی که در اختیار دارید و همچنین تعداد مراجعین شما بستگی دارد. این نکته در انتخاب میز پذیرش(برخورد) مناسب هم به شما کمک می­‌کند. اگر فضای اداری محدودی در اختیار دارید، بهتر است از صندلی­‌های انتظار متصل استفاده کنید که فضای کمتری را اشغال می‌کنند. البته بهتر است با افراد متخصص در این زمینه نیز مشورت کنید تا با توجه به ابعاد فضای شما، بهترین گزینه­‌های موجود را معرفی کنند.

  •  طراحی صندلی انتظار

یکی از مهم‌­ترین مواردی که در طراحی صندلی های انتظار وجود دارد، ارگونومیک بودن آن است. گاهی زمان انتظار مراجعین طولانی­‌تر از زمانی می­‌شود که پیش‌ینی کرده‌­اید. در چنین شرایطی افرادی که روی این صندلی‌­ها می­‌نشینند باید احساس راحتی کنند. اینکه مشتری شما هنگام مراجعه به شما و در زمان انتظار، احساس راحتی کند و از فضای اتاق انتظار، لذت ببرد موجب بازگشت مشتری و خرید مجدد از شما می­‌شود. همین نکات به ظاهر ساده در نهایت منجر به جلب رضایت مراجعه کنندگان می­‌شود. بنابراین خرید صندلی انتظار اداری ارگونومیک گزینه خوبی برای خرید است.

  • جنس و روکش صندلی انتظار

اگر جنس صندلی و روکش آن کیفیت بالایی داشته باشد، سالها می­‌توانید از آن استفاده کنید، بدون آنکه کهنه شود و نیاز به تعویض داشته باشد. از آنجایی که روزانه افراد زیادی روی این صندلی­‌ها می­‌نشینند، نظافت این صندلی­‌ها موضوع بسیار مهمی است. بنابراین روکش پارچه ای اصلا گزینه مناسبی برای این نوع از صندلی‌ها نمی باشد. روکش های چرمی مناسب ترین گزینه می باشند، چرا که نظافت آنها راحت است و همچنین زیبایی فضای کاری شما را نیز دو چندان می کند. روکش‌های پلی پروپیلن و روکش‌هایی که ضد باکتری هستند نیز انتخاب هوشمندانه ای هستند.

مبلمان اداری

  • مواد و جنس استفاده شده در ساخت صندلی اداری

اینکه در فرآیند تولید انواع صندلی انتظار از چه مواد و جنسی استفاده شده باشد، موضوع بسیار پر اهمیت است. چرا که استفاده از متریال با کیفیت، دوام و استحکام صندلی را بیشتر می کند. بنابراین مدت زمان بیشتری می توانید از آنها استفاده کنید و نگران تعمیر و یا تعویض آنها نباشید.

  • سازگاری با محیط

یکی دیگر از نکاتی که کمتر کسی به آن توجه می کند، سازگاری و تناسب صندلی های انتظار با محیط کار است. به طور مثال، اگر سبک سایر مبلمان اداری شما مدرن است بهتر است از صندلی انتظار  مناسب و متنوع استفاده کنید که هم ظاهر زیبایی دارد و هم فضایی گرم و صمیمانه ایجاد می کند. در نظر گرفتن این نکات قبل از خرید صندلی انتظار اداری باعث می شود هماهنگی خاصی در محیط کاری شما ایجاد شود.

 

مهم ترین اصول طراحی صندلی های انتظار

در طراحی صندلی های انتظار همچون کمد فلزی اصول زیادی تأثیر دارد که ما در اینجا به 4 مورد مهم اشاره می کنیم:

  • در هنگام خرید صندلی انتظار اداری به پایه آنها توجه کنید. صندلی ها باید پایه ای ثابت و محکم داشته باشند و بتوانند وزن افراد مختلف را تحمل کنند و آسیب نبینند.
  • بهتر است یک قسمت مخصوص، برای قرار دادن وسایل مراجعین در زیر صندلی و یا کنار آن را تعبیه (آماده) شود.
  • قسمت تکیه گاه صندلی های انتظار بهتر است نرم و راحت باشد. بنابراین در هنگام خرید صندلی انتظار اداری به تکیه‌گاه دقت کنید.
  • بهتر است صندلی های انتظار دسته داشته باشند تا افراد هنگام نشستن روی آنها احساس بهتری داشته باشند.

 

صندلی انتظار دسته دار

پرفروش‌ترین مدل‌ها در هنگام خرید صندلی انتظار اداری

  • صندلی‌های انتظار ردیفی

این مدل، از تعدادی صندلی تک نفره که به هم متصل هستند، تشکیل شده‌ است. به طور معمول این صندلی‌ها با دو پایه در دو طرف، بر روی زمین قرار می‌گیرند. در مواردی نیز پایه‌ها در زمین پیچ شده‌ و کاملاً ثابت می‌شوند.

این مدل صندلی اداری، با مواد مختلف ساخته‌ و به بازار عرضه می‌شود. فلز، پلاستیک و چوب رایج‌ترین موادی هستند که برای ساخت چنین صندلی های انتظار به کار می‌روند. برخی صندلی‌ها برای راحتی بیش‌تر روکش‌دار می‌شوند. روکش‌های رایج در بازارهای ایران، چرم و پارچه هستند. ویژگی‌ها و کاربرد خوب این‌ نوع صندلی‌ها آنها را جزء پرفروش‌ترین صندلی‌ها در هنگام خرید صندلی انتظار اداری تبدیل کرده است.

کاربرد اصلی صندلی ردیفی

صندلی ردیفی انتظار هم برای فضاهای بزرگ و پر ازدحام و هم برای فضاهای کوچک، مناسب است. در فضاهای بزرگ، استفاده از صندلی‌های ردیفی باعث می‌شود، تا بتوان برای تعداد بیش‌تری، فضای انتظار فراهم کرد.

در فضاهای کوچک و راهروها نیز می‌توان از صندلی‌های ردیفی در ابعاد و تعداد کوچک‌تر استفاده کرد تا فضای کم‌تری را اشغال کند.

نکته‌ی مهم در انتخاب این مدل صندلی این است که اگر برای فضایی خریداری می‌کنید که بنا به ضرورت، هر چند وقت یکبار، تغییری در محل صندلی می‌دهید، تعداد کم‌تری سفارش دهید. بنابراین این کار باعث می‌شود، جابه‌جایی راحت‌تر صورت بگیرد.

صندلی انتظار ابی

  •  مدل تک نفره صندلی انتظار

تولید کنندگان مبلمان اداری، مدل تک نفره‌ همان صندلی‌های به هم چسبیده‌ ردیفی را نیز تولید می‌کنند. این مدل در هنگام خرید صندلی انتظار اداری، طرفداران زیادی دارد. البته مدل‌های دیگری نیز در بازار وجود دارد که بنا به سلیقه و نیاز، هر مشتری می‌تواند به تعداد دلخواه از آن خریداری کند. صندلی‌های تک نفره نیز با مواد متفاوتی نظیر فلز، پلاستیک و چوب و با روکش چرم یا پارچه ساخته‌ می‌شوند.

نوعی از صندلی‌های انتظار تک نفره، به شکلی ساخته‌ می‌شوند که به‌ راحتی می‌توان تعداد زیادی از آن‌ها را روی هم قرار داد. این مدل صندلی‌ها معمولاً از پلاستیک ساخته‌ می‌شوند؛  این مدل از صندلی­‌ها، ظاهر ساده‌ای دارند و معمولا سبک هستند. گاهی بعضی از محیط‌های اداری در هنگام خرید صندلی انتظار اداری به دنبال سبک بودن آن هستند.

کاربرد صندلی تک نفره انتظار

صندلی تک نفره برای محیط‌های کاری مناسب است که تعداد مراجعین زیادی ندارد. اما در وهله بعدی برای فضاهایی مناسب است که کوچک هستند و باید تعداد کمی صندلی در محل‌های متفاوت قرار داد. برای دفاتر کاری خصوصی با مراجعین محدود، خرید صندلی انتظار اداری تکه نفره گزینه خوبی است.

در شرکت‌های بزرگ نیز می‌توان از صندلی تک نفره انتظار استفاده کرد. دفاتر کار مدرن نیز معمولاً از صندلی‌های تک نفره یا مبل‌های راحتی برای اتاق انتظار استفاده می‌کنند.

صندلی انتظار

  • مبل انتظار مدولار(انعطاف پذیر یا متنوع)

مبل انتظار مدولار، مجموعه‌ای متشکل از چندین قطعه است. قابلیت مهم این صندلی ها این است که قطعات را می‌توان از هم جدا کرد و به اشکال گوناگون آن‌ها را چیدمان کرد. سبک این مدل از مبل انتظار، مدرن است و با روکش چرم یا پارچه در بازار موجود است.

کاربرد صندلی‌های مدولار(انعطاف پذیر)

از آن‌ جایی که این مدل در ابعاد متفاوتی تولید می شود، از نمونه‌های کوچک‌تر با تعداد  قطعات کم‌تر می‌توان در فضاهای کوچک استفاده کرد. نمونه‌هایی نیز وجود دارند که هم تعداد قطعاتشان بیش‌تر است و هم ابعاد بزرگ‌تری دارند. این مدل مناسب اتاق‌های انتظار بزرگ و سالن‌های انتظار است. بنابراین صندلی  مدولار برای خرید صندلی انتظار اداری گزینه مناسبی است.

محیط‌های کاری استارت آپی (شرکت های نوپا) نیز می‌توانند این مدل را انتخاب کنند؛ چرا که سبک مدرنی دارند. هم‌چنین برای کسانی که علاقه زیادی به تغییر دکوراسیون دارند نیز، گزینه‌ی مناسبی است. این افراد هر زمان که اراده کنند می‌توانند دکوراسیون خود را تغییر داده‌ و مبلمانشان را به شکل جدیدی چیدمان کنند.

صندلی انتظار شیک

-10%
میز مدیریتی الماس
25,000,000
22,500,000
تومان
-9%
کمد فلزی 12 درب
5,800,000
5,250,000
تومان
-10%
5,500,000
4,950,000
تومان
-2%
کمد فلزی بایگانی دو درب
4,850,000
4,750,000
تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
سبد خرید
در خرید های خود با استفاده از کد تخفیف moblepedar خریدی لذت بخش تجربه کنید.
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
[sc_embed_player fileurl="https://ups.music-fa.com/tagdl/6e41/Goroh%20Rastak%20-%20Sornaye%20Nowrouz%20(320).mp3"]